středa 31. prosince 2014

20.14.

Asi proto, že nechci, aby to tu úplně umřelo, rozhodla jsem se alespoň o malou rekapitulaci. Tenhle rok mi přinesl strašně moc změn úplně ve všech ohledech. Někdy to byly změny smutné, někdy veselé.
Nepamatuju si, že by mi některý rok uběhl tak rychle.. a vlastně jsem za to ráda.




 Nu, a tady je rekapitualce po měsících:


Leden
Konec Erasmu. Oslavy konce tamních zkoušek a loučení. Ráda na to vzpomínám.

Únor
Už doma, často v Praze u Káji s Petrem. Hodně kávy, vína a tak.

Březen
Ještě více vína (Koho musím přesvědčit, že se ze mě nestává alkoholik? Sebe.)

Duben
Poslední výlet před letním zkouškovým. Zrcadlové bludiště s Domčou, Káťou a Vláďou..

Květen
No photo. A jenom učení, bože :D

Červen
Vytoužené volno, léto a zvláštní pocit prázdnoty. Pomohla práce v Mefistu a můj nemilovanější Dominik.

Červenec
 Za vydělané peníze výlety do Prahy (mm, zmrlina v Angelatu). Výstava Tima Burtona, Andyho Warhola... a tak :)

Srpen
Chalupa u Poníka. Jediná "dovolená" letošního léta.
#regulernialkac

Září
Stěhování do ČB. Stáž v jazykové agentuře.Více krásných malých narozeninových oslav. Asi štěstí nebo co.

Říjen
Křest Voila v Roxy. Veganský brunch v Love Kido s Karolínkou. Květinová serie fotek. Pěkný to podzim zakončený poklidným dlabáním dýní s Lenčou v čajovně.


Listopad
Začíná se toho dít spousta. Retroparty s holkama ze stáže. Koncert OneRepublic. Martinka, Vláďa a Calm Season. Francouzská diskotéka. První adventní víkend v ČB. Sedm hodin absolutního štěstí, který je ale pomíjivý.

Prosinec
Události začínají nabírat neskutečnou rychlost. Holky se vrací z Paříže. Vánoční večírky. Hozier a Blank Space. Vánoční zázrak. Manon meurt. Spoustu veganskýho bramborovýho salátu. Nejvíc shlédnutých pohádek a nejvíc snědenýho cukroví za poslední roky :D 
Děkuju Ježíšku

Life fast, die young. 
Ne,to bych lhala.
Od 2015 čekám víc klidu. Ale stejně je to vždycky takový, jaký si to uděláme, takže mi nezbývá, než se snažit. 
Mummy, I'm OK.

Žádné komentáře:

Okomentovat