neděle 16. března 2014

12/03/14 ...

Miluju, když mám od středy víkend a trávím ho s K + P. Miluju hektolitry vína a zapečenou dýni s vlašáky a nivou. A miluju, když ji milujou i ostatní.

Líbí se mi, když na fotkách nevypadám jako já. Líbí se mi, když se probudím lehce ovíněná, je čtvrtek poledne a můžu jít do téhle vegetariánské restaurace a posnídat/poobědvat jejich skvělý výběr předkrmů s nejlepším pita chlebem.





Nemám ráda konce těch prodloužených víkendů. Nelíbí se mi konce čehokoli. Vždycky se zdají tak daleko, ale ve skutečnosti se blíží rychlostí světla.

2 komentáře:

  1. Copak všechno je mezi těmi předkrmy? :-) V těch mističkách? Vypadá to úúúžasně!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je tam salát z červené řepy, celerovo-křenová remuláda, tzatziki, hummus, salát z červených fazolí s vlašskými ořechy a to poslední se mi bohužel nepodařilo identifikovat,ale chutnalo to trochu jako studená hrachová kaše a navrchu byla karamelizovaná cibulka - a nemůžu říct, co mi chutnalo nejvíc, protože bylo všechno božííííí <3 Opravdu vřele doporučuju!

      Vymazat