středa 5. června 2013

Yesss!!!

Dobrý podvečer :)
Zdravím Vás opět z rodného města, ale již z nového bytu :) Jsem tu už třetí den a začínám být nadšená, protože se tu pomalu (opravdu hooodně pomalu) zabydlujeme. Zprvu jsem byla totiž ze všeho toho shonu značně vykolejená (aby ne, v pondělí jsem přijela z patnáctidenního pobytu na koleji :D) a celé mi to tady přišlo jako jeden obrovský chaos.

Ale ještě jednou věcí se musím pochlubit. Během jednoho týdne se mi povedly všechny (dvě) zkoušky a zápočty(tři), což znamená, že počet kreditů pro pokračování v dalším ročníku jsem splnila a tak v příštím semestru hurá na Erasmus (do Francie!). Bohužel ty nejtěžší dvě zkoušky mám ještě před sebou a tak se musím začít zas učit - a to jde v zabydlovací fázi těžko :/ :D - ale snad to zvládnu, držte mi palce, já vám je všem držím :) fakt! :D

No a protože člověk by se měl za každý úspěch odměnit, trochu jsem nakupovala a třeba Vás tím inspiruji ;) So let's begin!

Tričko a peplum sukně z C&A, kde moc nenakupuju, ale tyhle dvě věci byly láskami na první pohled. Náušnice kytičky z I am a druhé z H&M - ano, hlavně kvůli těm "Qui" a "Non". Lak na nehty Oriflame - crazy barva :D
Další moustache - od maminky ke dni dětí :D :D A tyhle plavky H&M jsem poprvé zahlédla v nové Elle a doufala jsem, že je tam budou mít. Měli, a musely být moje :D
Můj dárek mamince aneb čokoláda z Marks&Spencera a ladící cupcake kasička. A hrnek Milka (ideální na "sojové kapůčo") jako dárek k čokoládám, které si mamča během mé nepřítomnosti koupila a stejně chudák kvůli stěhování zhubla na kost :/ Ale já jí vykrmím :D
A to bude pro dnešek vše a já jdu zase vybalovat :) Mějte se krásně.
Zorka ;)

4 komentáře:

  1. Ahoj Zorko, kam se do Francie vydáš a na jak dlouho? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Do Lorientu v Bretagni - asi na 4 měsíce :)

      Vymazat
    2. To je paráda, těším se na reporty odtud, tedy pokud nějaké plánuješ :-)

      Vymazat
    3. Určitě plánuji :) Celkově je teď mým záměrem blogovat mnohem častěji než v dřívějších měsících :)

      Vymazat