sobota 15. června 2013

Random prokrastinační článek

Protože mám pozítří zkoušku a protože jsem ve skluzu a musím se učit ještě tunu látky, píšu článek = JAK LOGICKÉ!

Takový problém u mě už dlouho nenastal. Řešení je jednoduché - dám si obojí :D
Při stěhování jsem našla spoustu libůstek, například tuto nechtěnou koláž - moje fotka na tablo, maminčina fotka z mládí + moje fotka z "mládí"(ta s useknutou hlavou, radši :D ten apartní klobouček nechtějte vidět), postavička se moc nezměnila :D
Tak tenhle plán je skvělý - o nudu během dne je postaráno. Každopádně já se svými dějinami Francie od Galie po De Gaulla(+ Itálie + Španělsko, proččč???) vynechávám spoustu položek a stejně se nenudím :D

Od posledního článku se něco pokazilo - ne pro všechny je naše stěhování radostné. Babička to nesla hodně špatně... a to vyústilo v pár opravdu smutných chvil, během kterých jsem našla tenhle seznam....ne že bych to všechno dělala (kartičky pokemonů už nevlastním :D), ale čaj, tlustej svetr, pláč pomohly... a Dominik taky.
 Tak nějak jsem došla k pravidlu: Pobreč si(nejléle v náruči blízkého člověka), zvedni se a jdi dál. Jedině tak přijde síla a chuť věc vyřešit nebo nechat plavat, pokud ji stejně nemůžeme ovlivnit. A babiččin problém je snad zase na nějakou dobu vyřešen...

A ještě jedna velká prokrastinace nad IKEA webovkami aneb našla jsem si novou postel :D !!!
A taky skříň, psací stůl, noční stolek, odkládací stolek, lampičku, povlečení ... a asi mě to zruinuje :D

A já jdu dokončit Francouzskou revoluci. Hmm, gilotina...:D Ne, nebojte, vrah se ze mě nestane a blázen už jsem :D

mějte krásnou sobotu
Zorka ;)

1 komentář:

  1. Ahoj Zorko.
    Preju hodne stesti s uceni, Francouzkou revoluci si jeste matne pamatuji z prvaku, kdy jsem ji mela v ramci Obecnych pravnich dejin a vim, jak priserne slozite obdobi to bylo, nezavidim...
    Postel sis vybrala krasnou, take ted ve zkouskovem prokrastinuji jak se da vcetne stranek Ikea:)
    Krasnou nedeli a jsem rada, ze jsem znovuobjevila tvuj blog:)

    OdpovědětVymazat