neděle 9. června 2013

Food tips II.

Krásné odpoledne všem :)
Já už se tak nechci (a nechci a nechci a nechciiii!!!) učit, takže jsem se rozhodla odběhnout si do blogových kruhů (kam teda prchám celkem často, ale tentokrát přidám i já se svou troškou do mlýna :D). Za poslední dobu se mi sešlo pár výrobků, které mi přišly zajímavé, zdravé a hooodně mňamózní :)


Na prvním místě je určitě moje historicky první arašídové máslo, u Markét jsem si přečetla "máslovou" recenzi, takže jsem věděla, že do Dm radši ne, jenže do MarkaSpencera jsem měla daleko a na Americký týden v Lidlu se mi čekat nechtělo (i když bude už brzo :D). Nakonec jsem se stavila v prodejně zdravé výživy Biopoint (v Praze na hlaváku), kde měli tohohle "kluka", jehož název PINDAkaas mě docela pobavil :D. Bohužel jsem nějak zapomněla cenu(ale myslím, že tak nějak 70 korun). Viděla jsem ho i v Tescu za 79 korun, což byla navíc slevová akce, takže přemýšlím, jestli jsem si biopointovou cenu nějak ve své (choré) mysli nezlevnila..
 Nejvíc mě ale zaujalo složení. Arašídů je v něm celých 94 procent a navíc žádný přidaný cukr (+ pochází z kontrolovaného zemědělství). A jak mi chutná? Pochopila jsem to šílenství kolem másla - je to největší závislost :D A to jsem se ze začátku bála, aby se třeba nezkazilo v ledničce! Mám ho od pondělí a už bude za chvíli konec. No...nejím ho sama, protože zachutnalo i mamce. Což je jedině dobře!

A dále:

1. Kakaové boby - tentokrát nepražené, z Biopointu (verdikt: vůně vysokoprocentní čokolády, chuť nahořklá, ale nasekané do ovesné kaše jsou úžasné - navíc se řadí mezi superpotraviny s obrovským množstvím antioxidantů a minerálů)

2. Stevie - psala jsem o ní tady, ze Zdravé výživy (verdikt: nejlepší prášková konzistence, skvělá do jogurtů, kaší nebo kávy - i když tam já si jí nedávám, protože mi chutná spíš "hořká káva" - rozhodně si nekupujte stevii v DM, má krystalovou konzistenci a vůbec nesladí!)

3. Alpro Soya dezert Dark chocolate - balení po dvou, z DM (verdikt: vyzkoušela jsem už všechny příchutě, ale tahle spolu se speculoos vítězí, je to fakt tmavá čokoláda a když přidáte banán, prvotřídní dezert je na světě! :) )

4. Ceylonská skořice - bio, z DM (verdikt: jsem milovník skořice, přidávám ji do kaší, jogurtů nebo na sojové kapučíno,a tak jsem chtěla vyzkoušet něco kvalitnějšího. Je moc dobrá, aromatická, ale chutná docela stejně jako všechny skořice. Na druhou stranu je BIO a jednodruhová, zatímco ty obyčejné bývají směsi z různých zemí a mohly být pěstovány s "chemií", čemuž se v poslední době snažím víc a víc vyhýbat, zejména u potravin, které jím často - a skořici přidávám do jídel den co den)

Žádné komentáře:

Okomentovat