úterý 7. května 2013

Všechno bude fajn, bejby!

Včera (hooodně pozdě) večer jsem prohlížela různé tumblry a přemýšlela o následujícím těžkém období(přesněji řečeno zkouškovém), které některé z nás zanedlouho čeká.

Ani nevíte, jak hrozné pro mě bylo zimní zkouškové - bylo úplně první v mém životě, byla jsem během něj asi třikrát nachcípaná a přišlo mi, že ten STRACH ze všech těch neznámých věcí prostě NEPŘEŽIJU.

Když všechno víceméně dobře dopadlo, slíbila jsem sama sobě mnohem pečlivější přípravu na letní zkouškové. A nyní už klepe na dveře a já se necítím nějak lépe připravená co se týče zkompletované látky na naučení atd. atd.

Jedna věc je ale jiná, lepší - a konečně se dostávám k tomu včerejšímu prohlížení tumblr - změnila jsem způsob nahlížení na věc, který asi nejlépe popisuje tahle jednoduchá věta:


Věřím tomu, že myšlení hraje největší roli ve všem, co děláme, přejeme si nebo čeho chceme dosáhnout. Zkrátka když si budete neustále opakovat, že jste hloupí, málo chytří a ničeho nedosáhnete, opravdu tomu tak bude. Ale když budete věřit, že se vám bude dařit a nenecháte se odradit neúspěchy (ať už jich je kolik chce), najednou zjistíte, že všechno jde líp a že se vám daří!

Neříkám, že je to jednoduché, ale musíte (MUSÍME!) se o to snažit. Bojovat, dělat věci s láskou, odstranit zášť a NIKDY to nevzdat! Štěstí a pohoda není cíl, ale cesta :) Tak na ní pojďme nastoupit a už z ní nesejít :)

A další tipy pro pohodu (nejen při zkouškovém):

Jóga nebo jakékoli cvičení při kterém zklidníte mysl a dostanete se do harmonie.
Popíjení zeleného čaje.
Dejte si něco sladkého :) Ovoce vám dodá energii, ale ani ten kousek čokolády nikomu neuškodí :)
Obklopujte se lidmi, kteří vás mají rádi, které vy máte rádi a se kterými vás baví trávit čas. 



  
A spoustu dalších věcí :)
Z 6. bodu na posledním obrázku mám pro vás hudební tip - song "22" - letní pohoda z něj přímo čiší:

Krásný zbytek dnešního dne!
A věřte mi, zvládnout se dá všechno :)  
(ale abyste si nemysleli, že jsem tak cool a v pohodě - z mého stěhování mám pěknej vítr, ááááááááááá :D :D :D)

Zorka :)

2 komentáře:

  1. mám to podobne ako ty, tiež bolo tohtoročné zimné skúškové moje prvé a vravela som si, že cez letné sa budem viac snažiť aby som urobila všetky skúšky na prvý termín. a naozaj je to o prístupe. netreba sa báť a treba myslieť pozitívne:) a hovorí sa, že čo ťa nezabije, to ťa posilní:D a kvôli tej odmene v podobne dlhého leta sa to predsa oplatí:)))

    OdpovědětVymazat
  2. Já už mám teda všechna zkoušková období zdárně za sebou, ale souhlasím s tím, že všechno je to jen a jen o myšlení a přístupu.
    Ať se daří!

    OdpovědětVymazat