úterý 30. dubna 2013

Majáles 2013 ♥

Ještě nikdy jsem nebyla na festivalu(a je to venku :D) až do minulého pátku. Pokud teda nepočítám Beatfest a Natruc v Kolíně, kde sice hrála Vypsaná Fixa a UDG, ale to byly spíš takové malé akce.

Proto jsem se na svoje majálesové poprvé strašně těšila a všechno dopadlo nad má očekávání. 

Vždycky potěší když jste na správném místě ve správný čas se správnými lidmi :)

Tomáš Klus
Krásná, troufám si říct "božská" (a myslím to v tom nejlepším slova smyslu) osobnost. Asi nedokážu popsat slovy, co pro mě jeho písničky znamenají a kolik vzpomínek mám s nimi spojených. Prostě Tom si úspěch zaslouží a jsem ráda, že "český národ" ho tak oceňuje.



Málo nás rozhodně nebylo. Byla jsem nadšená, že jsme se s Káťou dostaly tak blízko (viz. červená značka - jsme skvěle vidět :D)
Charlie Straight. Albert, Bertík - on je takové ňuňátko jestli chápete jak to myslím. Mrzelo mě, že publikum bylo docela chladné (na to jaké vedro bylo :D) a že jim nebylo umožněno dát přídavek(určitě by ho rádi dali!). Takže doufám, že příště na ně bude produkce hodnější, protože si to zaslouží!
Velmi užitečný vějíř, který jsme dostaly ke grepovému Gambrinusu, mimochodem hodně dobrá příchuť. Ať žije ovocný gang :)





Jako další jsem ještě shlédla UDG a Kryštof, kteří byli také skvělý, ale Bertík a Klusík vedou na plné čáře :) A co vy? Byli jste taky na Majálesu nebo se terpve chystáte na Pražský? :)


Krásný zbytek posledního dubnového dne :)
Zorka

Žádné komentáře:

Okomentovat