středa 24. dubna 2013

Jarní nákupy + Annie Jaffrey

Musím říct, že teplo a sluníčko mě hodně baví, ale má na mě "utrácivý" efekt :D To znamená, že na svoje poměry jsem se poměrně rozšoupla a nakoupila spousu užitečných (jako vždy :D :D) věcí :)

balerínky z HM(na fotce vypadají bílé, ale ve skutečnosti jsou černobílé), vzorované tílko z Terranovy(ačkoli tenhle obchod moc nevyhledávám, tohle tílko se mi líbilo na první pohled a navíc bylo ve slevě :D) ...
... a květnová ELLE, kde mě zaujalo spoustu článků. Například ten o životě dvacítek nebo o tom, že je lepší jíst dlouhodobě zdravě s občasnými hříchy než se trápit striktní dietou(to už všichni dávno víme, ale nikdy není od věci si to zopakovat :)) a nakonec taky o čím dál tím víc se rozvíjejícím stravovacím stylu "raw food" (nebo syrová/živá strava či vitariánství). Filozofie tohoto životního stylu je zajímavá a s blížícím se létem mi nepřijde od věci upravit jídelníček tak, abychom jedli co nejméně tepelně či průmyslově upravených surovin a zároveň zařadili množství zeleniny, ovoce, ořechů a semínek. Nicméně v zimě by mě tahle "studená kuchyně" moc neuspokojila, takže razím názor "všeho s mírou" :)
Můj nejoblíbenější dvoufázový odličovač očí od Yves Rocher, prakticky nepoužívám jiný už asi čtyři roky :D + heřmánkový krém (nádherná vůně, skvělá konzistence a rozkošné balení, navíc ve třech barevných provedeních :) + jako dárek k nákupu dvou výše zmiňovaných produktů jsem dostala vanilkový lesk na rty (dostávám z něj chuť na vanilkovej pudink :D)
Úlovky z Orsay, výjimkou je  brašnička z I am, po které jsem dlouho pokukovala a konečně má moje dušička pokoj :D (a vejde do ní i notebook!)
černá halenka HM (ve slevě největší :D), košile Orsay
nějak se mi ty košile zalíbily aneb slevy v Reserved

Nakonec bych vám ráda dala tip na skvělé "blogové" čtení a "vlogové" pokoukání. Je jím Annie Jaffrey a její blog www.anniejaffrey.com . Tato třiadvacetiletá slečna píše o svém životě, módě, líčení, zdravém životním stylu a tak dále. Hodně mě baví její pozitivní přístup.

A navíc si procvičíte angličtinu :)

Mějte se krásně :) Zorka

1 komentář: