úterý 16. dubna 2013

Jarně unavená

Krásné úterní odpoledne :)
Dnes to bude takové "random". 
Navzdory šálku kávy v ruce mě přepadá únava.

Tak jsem umyla všechno nádobí a takhle pěkně se mi suší na koleji.
Je známo, že proti únavě se má bojovat pohybem, takže jdu na pravidelné úterní cvičení. Jmenuje se Fit regenarace a spojuje prvky výrazového tance, baletu, jógy, pilates a dalších směrů. Navíc máme skvělou lektorku Markétu a tenhle roztomilý obraz v šatně :D
Ještě před týdnem jsem se hřála doma se svíčkou a horkým čajem. Pokud se opět ochladí, určitě zkuste extrémně levné čajové svíčky s vůní opia nebo zeleného čaje(koupila jsem je v Bille). A vanilkový zázračný kelímek, ten se vždycky hodí!
Úlovek z Topshopu. Jela jsem si minulý týden do Prahy pro pásek k puntíkatým šatům. Měla jsem ho vyhlédnutý a smířila jsem se i s poměrně vysokou cenou, takže mě ohromně potěšilo, že byl zlevněný téměř o polovinu! :)
Všem známý "přítel knírek" :)
A poslední novinkou je, že se po jednadvaceti letech budu stěhovat do většího a ve všech ohledech lepšího bytu. Strašně se těším a zároveň bojím. Za prvé proto, že je to prostě něco úplně nového a opravdu si nedovedu představit ten proces :D A za druhé (hlavně) proto, že termín vyjde asi do zkouškového! Takže doufám, že mě kvůli stěhování nevyhodí ze školy, protože se nestihnu naučit :D Ale budu bojovat, slibuju :)

1 komentář: