sobota 27. dubna 2013

Food tips

Krásné sobotní odpoledne všem :)
Včera jsem byla poprvé v životě na Majálesu (konkrétně v Hradci) a jsem totálně unešená! V dalším článku vám ukážu nějakou nekvalitní fotodokumentaci a pár postřehů :)

Dnes bych vám ale ráda dala pár tipů na lahodné a zdravé potraviny, takže jdeme na to:

Prvním tipem jsou dvě novinky z Dm - Oříškové a Mandlové mléko. Jsou sice dražší (27,90 za kus), ale tak lahodné a plné vitamínů. Do oříškového jsem se totálně zbláznila! Když ho piju, cítím chuť bonboniéry Tatiana :D A kdo by nechtěl pít něco o x kalorií chudší, o x látek prospěšnější než ta skvělá čokoládová slast? :D
Mandlové mléko má méně výraznou chuť a proto mi skvěle sedlo k misce dobré vlákniny k snídani. Dobrou vlákninu snad ani nemusím představovat, zato celozrnné lupínky s lískovými oříšky a hoblinkami čokolády od stejné značky jsou tipem číslo 3 :) Skvělé chutnají se sojovým jogurtem nebo zalité teplým sojovým mlékem oslazeným stévií (asi to zní divně, ale je to fakt lahoda!:D)
A poslední tip je opět z DM - sušené meruňky v 100gramovém balení. Šťavnatější meruňky bez konzervantů jsem ještě neochutnala. Skvěle osladí ovesnou nebo jinou obilnou kaši. Ale pozor! V Dm prodávají ještě větší balení sušených meruněk, ale ty už tak šťavnaté nejsou.

To je ode mě dneska všechno. A doufám, že "mlíčka" i přes vyšší cenu ochutnáte :) Nebudete litovat!
Krásný zbytek dne :)
Zorka


2 komentáře:

  1. přesně. oříškový alpro = KONEC. a tady mají už i JAHODOVÝ... druhej konec!!!!!

    OdpovědětVymazat
  2. samé mňamky :) to oříškové mléko musím vyzkoušet :)

    OdpovědětVymazat