pátek 29. března 2013

Závislosti I.

Pár slabostí. A není to ani zlomek. Proto určitě v brzké době přijde na řadu článek Závislosti II.
Makronky z Klášterní cukrárny v ČB. Obávala jsem se, že v poměru cena/kvalita nebudou nic moc(protože jedna stála 9 Kč!!!), ale spletla jsem se :) Chuťově jsou srovnatelné s makronkami z Paula. Akorát neměli mojí nejoblíbenější příchuť - čokoládovou.
Další "nášup" ze Zdravé jídelny. Tentokrát jsem zvládla celé menu s japonskou polévkou miso, zeleninovým salátem a pohankou se špenáte, mrkví, květákem a uzeným tofu. Mňam!

Liči džus není můj, ale Káti. Mezi závislosti patřit nebude, protože mi to chutná jako lák od kompotu. Ale komu "lák" chutná, ať jde do něj :)
Megazávislost! Salát z mořských řas. Jedla bych ho na kila.
A "nečekaně" také sushi :) Postupem času jsem zjistila, že mým chuťovým buňkám nejvíc lahodí klasické maki kousky s lososem nebo avokádem.
BioGena čaj - Winter Edition. Když tu s námi nemilá zima stále zůstává, proč si jí nějak nezpříjemnit. Škála příchutí je velká: Noni a Švestka, Borůvka a Rakytník, Sněhová vločka, Zimní punč, Aloe Vera a Ostružinou a Jablko s echuinaceou :)

Po přemýšlení o tom, kam se moje "blogování" ubírá se vás musím na něco zeptat... Nebude vám vadit, když to tu nějakou dobu (dokud mě to nepřestane bavit :D) bude hlavně o jídle a receptech? :)

1 komentář: