sobota 9. března 2013

New beginning!

Ahoj všem :)
Nechce se mi nějak vyjadřovat k tomu, že už tu zas pěknou dobu nic nepřibylo a slibovat, že tohle období "pomlky" končí, ale budu se snažit ze všech sil ty časové prodlevy zkrátit na minimum.

Blogování mi vždycky pomáhalo vyčistit si mozek a zůstat "jakž takž" v mezi psychicky zdravého člověka a protože právě teď je ta chvíle "skákání z mostu", začala jsem psát a vida, opravdu je líp.

Nebudu se zaobírat všemi těžkostmi, každý jich máme dost. Zaměřím se na věci okolo sebe, které mi dělají radost a budu věřit, že vám moje články třeba taky přinesou trochu veselé nálady během pošmourných i slunečných dnů. Protože z vlastní zkušenosti tak nějak cítím, že počasí dobrou náladu sice ovlivňuje, ale ne nějak fatálně, protože když už jste v něčem zabředlí nějaký čas, "jen" východ slunce to nevyřeší. Toť pár slov na začátek.

První fotka. Můj nový termohrnek ze "zůtu". Skvělý internetový obchod s možností vyzvednout si objednávku na hlavním nádraží, což se mi skvěle hodilo při cestě z Kolína do Českých Budějovic. Díky tomu jsem si pak druhý den ráno na přednášce mohla popíjet horký čaj. Dalším luxusem je balzám na rty Crazy rumors, který objednáte zde. Máte na výběr nepřeberné množství příchutí, cena 85 Kč za balzám je myslím příznivá a kdo je hamoun, může si objednat rovnou celý set (čajový, kávový, zmrzlinový a spoustu dalších) se čtyřmi kusy. Já jsem nejprve chtěla vyzkoušet, jestli mi crazy rumors budou vyhovovat a zkusila jenom jeden s přčíchutí káva/čokoláda, protože to jsou dvě věci, které fakt můžu :) A opravdu, při nánášení balzámu mám pocit jako by mi někdo před nosem mával čokoládovým lattéčkem, což zas není až tak příjemné, protože to ve mě vzbuzuje neskutečnou chuť na něco čokoládového, kávového....zkrátka sladkého! A ještě musím dodat, že všechny balzámy jsou VEGAN! Takže příště zkusím radši čajovou příchuť.

Další dva obrázky zaznamenávají můj návrat ke zdravé stravě. Ve Francii jsem se neomezovala, po návratu do Čech jsem si dopřávala všeho, co mi chybělo, zimní semestr byl ve znamení party hard, pak přišly Vánoce, první zkouškové, které bez sladkého dopingu nešlo vydržet, ale teď už se všechno zajelo a já začínám mít svoje staré chutě zpátky a vrhám se do té vyváženější etapy. Prázdné talíře pochází ze zdravé jídelny Spirála v Budějovicích, kde jsme si s Káťou pochutnaly na rizotu s uzeným tofu, mořskou řasou, květákem a mrkví. Mňam! Než jsem si vzpomněla na nějaké focení, bylo to ve mě! :D A tak to vynahrazuji lehkou večeří na koleji. Samozřejmě se musím pochlubit puntíkatým hrnečkem Granko, který jsem konečně získala a už ho nikdy nedám z ruky! :D















Mám jeden jediný moustache. Říkám mu "kňour".
A jestli vám přijde, že se tvářím naštvaně, tak máte napůl pravdu.

Na druhou stranu takové zdravé naštvání občas pomůže, po chvíli přestane a vy poznáte, že je všechno Jedno a začnete se smát...takže příště :)

3 komentáře:

  1. Mas uzasny termohrnek! A morska rasa s tofu je super, skoda, ze je to tak malo rozsirene :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jůůů, mám stejný termohrnek - velikost cappuccino! :)

    OdpovědětVymazat
  3. já tu mořskou řasu nějak nemusim:/ kvůli tomu mi nechutná sushi. přitom bych ji potřebovala jíst jak sůl (doslova) takže beru sea kelp v tabletkách :)

    OdpovědětVymazat