neděle 31. března 2013

In love with dots.

Tak tu máme Květnou neděli před Velikonočním pondělí. Oprava! Květná neděle je o týden dřív :D I mistr tesař se někdy utne :D. Pokaždé mi babička říká, že bych si ten den na sebe měla vzít něco nového, ještě nenošeného.
Protože tuhle neděli trávím doma nad učebnicí anglické gramatiky, rozhodně nehodlám sedět v novém oblečení, ale hezky pohodlně po domácku :D

Ale přece jen jde o tradici, takže jsem se "v novém" aspoň vyfotila :D

Šaty Topshop, sáčko Camaieu, legíny Mango, boty Baťa
Ha, třeba si to někdy budu moct vzít i ven. Zatím to vypadá, že nás ta  "doba ledová" už snad nikdy neopustí..Tak využívám té pochmurné atmosféry a pálim svíčky "ostošest" :D

A co vy? Dodržujete taky tradici "nečeho nového" na Květnou neděli? A jak bojujete proti pošmournému počasí? :)
Mějte se krásně a piště básně ;)

5 komentářů:

  1. Šatičky a kábátek jsou dokonalé! A moc ti to sluší :-)

    OdpovědětVymazat
  2. jen pro upřesnění - Květná neděle není ta před velikonočním pondělím, ale ta o týden dříve :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, já si to uvědomila včera, ale chtěla jsem to přejít mlčením :D :D ale děkuju :) je vidět, jak moje týdny splývají :D

      Vymazat
  3. Mas to taky tak, ze pokud jsi "jen doma", ale vezmes si na sebe neco pekneho, citis se hned jinak? :) Ja se nekdy mezi ucenim musim umyt, ucesat, prevlect z tricka a tlustych ponozek, a pak se mi najednou uci lip:)
    Je pekny ten zvyk, co doma dodrzujete a saty ti moc slusi:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc! :) Taky to tak občas mám. Po pár dnech, kdy chytám "look bezdomovce", se upravím a hned si přijdu jak znovuzrozená :) Akorát to učení jde pořád špatně :D

      Vymazat