pondělí 18. března 2013

Flákárna

Pondělní rozvrh mě nutí nic nedělat. Ráno máme od osmi do půl desáté a pak až od třičtvrtě na pět. Jako pilná studentka bych mohla dohánět resty v podobě četby knih na dějiny románských zemí, ale jako líná veš radši píšu blog, poslouchám Eda a lakuju si nehty. Shame on me!

Můj věrný přítel kňourek. A Topshop skinny džíny.
Asi po roce jsem si dala kiwi. A hned z toho byl zelený flek na bílém tílku. Ouch.
By Topshop again. Připravena na kamarádčinu svatbu.




Taky jsem vám chtěla představit nekalorické sladidlo, které jsem objevila ve Francii ještě v době, kdy u nás nebylo povolené. Jmenuje se Stévie. Na rozdíl od aspartamu a dalších chemických sladidel je stévie přírodní, tudíž by neměla mít škodlivé účinky na zdraví člověka. Když si pohledáte na internetu, najdete informace o tom, že by měla mít příznivý účinek na snižování cukrovky, na zubní sklovinu atd. Po mém příjezdu z Francie jsem s potěšením shledala, že už i u nás byla někdy v roce 2011 schválená jako "legální sladidlo."

Dá se sehnat ve formě tabletek nebo bílého prášku(ne, vůbec mi to nic neevokuje :D), který si kupuji i já a používám ho ke slazení bílého jogurtu, tvarohu nebo různých obilných kaší. Zkoušela jsem jím osladit i čaj a kávu, ale osobně nejsem vyznavačem sladkých nápojů, takže mi ta chuť moc "nejela".. Ale v jogurtu chutná úžasně. Pak stačí přidat malou lžičku skořice a máte na světě skvělý dezert!

Stévii jsem koupila ve stogramovém balení asi za 120 Kč ve Zdravé výživě(na fotce není originální obal, tohle je pouze cestovní verze). A díky její vysoké sladivosti (na jeden jogurt stačí množství na špičku lžičky!) jí mám už skoro rok. A to se vyplatí :D
 
Tak přeji krásné pondělí, ať už se flákáte, studujete nebo pracujete :)

Žádné komentáře:

Okomentovat