neděle 10. června 2012

Your house





Jsem doma už skoro měsíc a půl. Neuvěřitelně to utíká. Po těch sedmi měsících odpočítávání jsem se setkala se všemi, kteří mi tak chyběli a začala zase žít, tak jak chci. Mám skvělou brigádu a pustila jsem se do věcí, které jsem nikdy předtím nedělala. Příští článek vám vše objasní ;)

Novým design představuje novou a lepší etapu. A jsem moc ráda, že vám o ní budu moci psát.

Zamilovala jsem se do dávno objevené skvělé kapely Charlie Straight. Nechápu, že mi to trvalo tak dlouho. Tak šup, do vyhledavače zadejte název článku a připojte jméno této kapely. Písničku určitě znáte, ale zopakovat si tak krásnou věc přece není na škodu !

6 komentářů:

  1. To je skvele! Jsem hrozne rada, ze jsi zase stastna:) zaslouzis si to:)

    OdpovědětVymazat
  2. musí byť skvelé byť po tak dlhej dobe doma :)
    ale závidím ti tie skúsenosti, čo máš z Francúzska :))

    OdpovědětVymazat
  3. Vitej zpet! Na dalsi etapu a dalsi clanky se moc tesim a drzim palce, at se mas porad takhle skvele :)

    OdpovědětVymazat
  4. to jsem rada, ze ses opet ukazala :) tesim se na dasli pocteni a pokoukani!

    OdpovědětVymazat
  5. jeee, jsem tak ráda, že ses ozvala a ještě radši, že jsi opět naše stará známá optimistická zorka. vítej, užívej, prožívej a buď šťastná :) kami

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Zorko, doufám, že se máš dobře :-) Chybí mi tvé příspěvky, moc ráda jsem je četla. Tak snad si od tebe ještě někdy něco přečtu, pa :-)

    OdpovědětVymazat