pondělí 2. dubna 2012

Mám ráda měsíc, který je mým posledním

1. 4. 2012 aneb půl roku v Montpellier
Můj poslední měsíc si hodlám užít. Začala jsem už včera. S Julií. Zadarmo v musée Fabres, kde jsem byla už potřetí, ale tentokrát jsme objevily sály, kde jsme ještě nikdy nebyly. Cha. Plus expozice sprostých sošek v Dalíovském stylu rozestavěných v pozadí královských komnat. Cool. Následně návštěva kina, které je mnohem levnější, filmy jsou v něm převážně s titulkama a hlavně jsou to zajímavé filmy, ne francouzsky předabované americké sra.... (excusez-moi). No a my jsme ani ty francouzské titulky nepotřebovaly, protože jsem si vybraly český film Alois Nebel, který mě uchvátil i nudil zároveň. Strašně se mi líbil ten způsob animace a ráda jsem se dívala na pražské hlavní nádraží, kterén jsem už půl roku neviděla. Ovšem ten příběh a to, jak se celý film táhl mě trošku nudilo a Julie vedle mě chvílemi pospávala :D Ale co. Chtěla jsem ten film vidět už když jsem byla v Čechách a viděla jsem ho Francii. A pak jsme zašly na skvělý sushi do SushiShopu. Měly jsme plateux classic rolls. A pak jsem šla domů. Tam se mě pokoušel Lucas naštvat kecama o tom, že to je hrozně divný, že ve Francii vubec někdo může vidět českej film. A Alix se k němu přidala. Tak jsem zalezla do pokoje a psala si s maminkou. Už půl roku jsem ji neviděla na živo. Skype je geniální, ale pohled z očí do očí nenahradí.

Sobotu jsme s dětma strávili v parku Georges Clemencau, kde měli dva Joovi kamarádi narozeninovou oslavu. Po necelé hodině si Jo chtěl hrát jen se mnou. Teda chtěl abych ho fotila když běhá. Tak jsem ho fotila:
Jak utíká ode mě ...
... a zase ke mě...
a byla jsem "morte de rire" z jeho hypervysokého čela :D
pak se rozkrájely tři dorty, rozdaly se dárky a my šli domů ;)

Večer jsem pak utekla k Terce. V Brioche jsem dostala k lososovýmu wrapu zadarmo ještě wrap s kozím sýrem, takže jsem jí ho dala. A viděla jsem film, který už viděl snad celý svět a všichni ho milují. Et moi aussi. Intouchables.

Od soboty už jsem tu sama. Pojedu na pláž, pojedu do Auvergne, s holkama budeme dělat sushi. Prostě budu pokračovat užívání si těch posledních dvaceti osmi dní. Bisoux :*
(PS:  omlouvám se za tolik se opakující spojení  "už půl roku", ale já jsem z toho vážně vedle jak ta jedle :D )

3 komentáře:

  1. To uz ti utece a budes doma nez se nadejes :) A preju, at je ten posledni mesic nejlepsi :)

    OdpovědětVymazat
  2. krásné fotky :) užívej si ten poslední měsíc :)

    OdpovědětVymazat
  3. haha ) ten malý vypadá rozkošně ale ))
    já už "jen" 3 měsíce ))))))))

    OdpovědětVymazat