středa 18. dubna 2012

La Chezal

Nejmenší územní jednotka ve Francii je složena ze tří domů na venkově. A Mélissin dům je jedním z těch tří, co tvoří la Chezal. Samozřejmě to pro ní muselo být obtížné jezdit do školy autobusem. Ale ten klid, ticho, krásná příroda ,ještě krásnější interiér jejího domu a  Bamboo jsou prostě balzámem na duši :)
Dívaly jsme se na fotky z dětství, poslouchaly africkou francouzštinu , jedly kuře na curry a já ochutnala nejznámější sýr kraje Auvergne, který se jmenuje St. Nectaire. Ale já stejně dávám přednost tomu kozímu :)
Bamboo a můj notebook. Vůbec mi nevadilo, že jsem neměla přístup k internetu.





Mélissina maminka dříve sbírala plyšové medvídky.  Mají jich opravdu hodně.


jídelna mých snů
kuchyně mých snů

obývák mých snů



Celkově jsem si připadala krásně jako když mi bylo patnáct a poprvé jsem navštívila Kájiny Mokřiny


Je hezký najít si tu opravdu skvělou kamarádku :)
Merci pour tous Mél :*

4 komentáře:

  1. Páni. Jedním slovem Krása. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. krasne, zorinko :) uz jsi doma v cr, nebo jeste vandrujes po fr? kami

    OdpovědětVymazat
  3. Taky mi to hned připomnělo Mokřiny, podle fotek... Š.

    OdpovědětVymazat
  4. jitrenko, pochlub se jak se mas po navratu domu!

    OdpovědětVymazat