úterý 17. dubna 2012

C'était trop cool

à Clermont Ferrand.

A ani upršené a smutné počasí mi nezkazilo náladu, protože všichni ti milý přátelé od Mélissy by mě ani nenechali. S Lolou jsme nadávaly na práci au-pair, zpívali si Song for Jedi, jedli kebab s tortillama a bylo to úžasný! Chci být studentem ve Francii! A jednou budu prostě!
po tříapůlhodinové cestě se člověk opije snadno ;) s Lolou a Mélissou
Clérmontu se také říká Černé město, protože hostorické centrum je plné staveb s vyvřelé lávy, která se tu dříva používala jako stavební materiál. Protože město je obklopené osmi (teď již) nečinnými sopkami ;)
Uličky mi připomínaly atmosféru Harryho Pottera. Ale žádný obchod s kouzelnickými hůlkami jsem nenašla :D Tampis.
Socha Vércingetorixe na hlavní náměstí (kde se připravovala stage pro příjezd jednoho ze žhavých kandidátů příštího framcouzského prezidenta - Hollanda). Jinak Vércingetorix porazil Julia Caesara a tím skončilálo válčení.... teda jen pro nějaký čas že..

Tenhle dům mě strašně zaujal ...
... a pak mě ještě víc zaujal sushi shop ;)

Příště pokračujeme v krásném La Chezal. Nádherný dům mé drahé Melissy a ještě nádhernější příroda.

1 komentář:

  1. Jsem ráda, že ti ta malá holka nekazí radost úplně. Při odjezdu ji ubliž:) A užij si posl. měsíc en France! Bissous

    OdpovědětVymazat