pátek 16. března 2012

One day I'll fly away

Od posledního článku uplynulo deset dní a stalo se toho mnoho. To špatný sem psát nechci, protože věřím, že v budoucnu budu chtít vzpomínat na ty pěkné chvíle co, mě tu potkaly.
Bylo pondělí 12. března a já poprvé po zimě vyšla ven v balerínkách. Viděla jsem se s Laurence. Daly jsme si děsně kyselej fresh džus a při každým doušku jsme se strašně šklebily. Potom jsme navštívily projekci velmi zajímavého tanečního dokumentu v montpellierském Centru tance.

Dva dny po sobě jsem si dopřála úžasné sushi. Jednou s Margaux, podruhé s Mélissou, která ho ochutnala poprvé v životě a byla naprosto unešená. Takže další člověk, kterého jsem naučila milovat sushi ;)

A včera jsem zažila snad nejlepší večer za těch 5 měsíců a 16 dní co jsem tady. Mélissa a Caro mě vzaly na divadelní kurz. Konal se na ekonomický fakultě, kde jsem byla už dvakrát s Terkou. Bylo nás asi dvacet, mladý lidi, převážně studenti. Dělali jsme různý pantomimický cvičení, představovali jsme se a hráli krátké scénky. Na konci jsem zjistila, že jedna holčina, Julie,  která od malička žije v Německu, je původem češka a umí i česky. Tak jsme si na sebe daly telefonní čísla a brzo se uvidíme. Říkala, že tu zná hodně čechů. Tak si říkám, proč jsem jí potkala až když jsem téměř u konce svého pobytu tady. Ale on měsíc a půl ještě nějaký čas je. Zejména, když dva týdny budou prázdniny a já budu mít volno :) 

Jo byl nemocnej, tak jsme spolu kreslili a mě strašně moc potěšilo, že pořád kreslil mě a všechny obrázky mi dal. Cítím radost, když vidím jak se zlepšuje v kreslení panáčků, ve čtení písmen a slabik. Mám ho ráda, malýho závisláčka na playstationu.
Škoda, že se to nedá říct o tý podlý puberťačce.

5 komentářů:

  1. já sushi zkoušla fakt hodněkrát a opravdu mi hodně nechutná, spíš mě z toho natahuje (jak ze sýra) :)

    OdpovědětVymazat
  2. úplne zlatý je :)) ja som ešte sushi nejedla a ani to asi nemám nejako v pláne, myslím, že by mi to nechutilo.

    OdpovědětVymazat
  3. sushi je moje největší jídelní láska. ona vůbec asijská kuchyně má hodně co do sebe. mňam. :) a jak jsi na tom s francouzskou kuchyní? naučila ses nějaké extra výborné fr jídlo? a chutná ti tamější kuchyně? co se tam nejvíc jí?

    OdpovědětVymazat
  4. Sushi jsem ještě neměla a ani to neplánuji, nějak mě to neláká. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Co ta puberťačka vyvedla? Nebo to je to, co tě rozesmutnilo a nechceš o tom psát? (Já myslím, že za pár měsíců se tomu budeš smát: )). Zachovej klid : )!

    OdpovědětVymazat