úterý 20. března 2012

Nejdelší článek o nejlepším víkendu

(bohužel jsem nic nevyfotila, takže fotky jsou zase takové domácí a nicneříkající)
můj krásnej kočičí sešit na jejich zdemolovaný židli. kdybyste věděli co si do něj píšu!
V neděli jsem byla v Briošce(Brioche Dorée teda no :D)  a skypovala jsem s Dominikem, ale měli jsme s tím pořád nějaké problémy. Jemu nešla kamera, takže jsem ho neviděla, ale on mě viděl. Po hodině už nešlo vůbec volat, tak jsme si jenom volali. 
No a seděl tam naproti mě takovej černoch a pořád se na mě smál a pak přišel a ptá se mě jestli nemám čas si na chvíli popovídat. Tak jsem mu řekla, že se omlouvám ale ne, že si píšu s přítelem (prostě jako co jsem měla říct žejo :D). On mi pak řekl, že mě slyšel mluvit česky a že má kamarádku z Olomouce, že tam za ní byl a že si na ní díky vzpomněl.
No a pak tam přišel další chlap, nějakej Stef, co si minulej tejden nechal u mýho stolu nabít notebook (protože jsem pemanentně u toho se zásuvkou) a pak mi dal jeho číslo ať mu někdy zavolám a já ten papírek vyhodila :D Ale dneska se na mě usmál, já se taky usmála, ale jinak ignorace.
Smůla je, že mě tam nemůže zastavit někdo hezkej jako McGregor co? :D
Potom jsem šla k Mélisse a jely jsme spolu za její maminkou. Což je asi čtvrthodinka cesty do přilehlýho malýho městečka Latte. Spíš to tam vypadá jako čtvrť s krásnými hotely. Ale nejsou to hotely, jsou to byty. A v jednom z nich bydlí Melissina mamka se svojí přítelkyní!! To mi  taky Mélissa vysvětlila, že když jí bylo 12, tak její mamka zjistila, že se zajímá víc o ženy.
Ale její mamka i ta přítelkyně Corinne jsou strašně milý, s každou jsem si hezky popovídala. S Mélissinou mamkou jsem si povídala o mojí mamince a přijde mi, že to máme podobně jako Mélissa s ní, protože jsme taky vyrůstaly bez táty. No a ukazovala jsem jí nějaké fotky mě a maminky. Tak říkala, že jsme si podobný a ptala se mě, jestli je příšná nebo hodná. Tak já že je straaaaaaaaaaašně hodná a ona, že je to vidět z tý fotky ;)
No a pak jsem se přes skype dohodla se Zacem, že půjdem do kina. Od neděle do dneška je totiž tzv. "printemps de cinema" a každé přestavení stojí 3,50 euro! Normálně to stojí 10 euro, takže toho chci využít. Ptala jsem se i Mélissy, jestli by nešla, protože se Zacem se mi zrovna dvakrát nechtělo jít samotné. On pak furt trapně vtipkuje a řiká mi furt, že se vubec nevidíme a že jsem jeho nejlepší kamarádka a že mu budu chybět a bla bla bla ... no on mě ne :D ha. Mélissa ale nemohla, protože se musí strašně učit na zkoušky. Tak jsem s ním teda musela sama, ale před kinem jsme potkali Cédrika s kamarádkou (víte to je Mélissina kamarád, co je tak na kluky a je krásnej :D), tak to bylo lepší, že jsme nebyli sami. Ale stejně ten Zac mě štve, jak je takovej ukecanej a nevim furt řiká jak nemá ty peníze a každej mu půjčuje... no nic.

Ještě abych řekla, na čem jsme vlastně byli. Kvůli tomu jsem tam šla žejo! Byli jsme na tom novém filmu s Danielem Radcliffem La Dame En Noir. Bylo to sice strašidelný, ale pořád stejně. Prostě tam lítala ženská v černým kabátě s obličejem zombie a honila Dana, který je díky svojí (ne)výšce pořád tak trochu dětský a já jsem v něm toho Harryho pořád viděla.
konečně začínáme jíst trochu zdravě, protože Sandrine se rozhodla držet dietu, enfin merci beaucoup!
Pondělí bylo taky moc fajn,. Byla jsem v Home Coffee s Julií, tou češkou co bydlí v Německou. Oni totiž její rodiče emigrovali, takže se v Německu narodila (bydlí ve Frankfurtu), akorát že rodiče ještě moc německy neuměli, takže se dřív naučila česky a německy až ve školce..
Asi tak dvě a půl hodiny jsme si jen povídaly, taky jí chutná sushi a říkala, že bysme si ho někdy, třeba během těch prázdnin mohly udělat ;) Že bych konečně využila těch deset řas nori, co jsem si přivezla z Čech a co jsou bez desetí dní už půl roku zavřený v kufru?
Večer jsem byla v kině na filmu Projet X s Margaux. Byla to taková srandovní komedie o tom jak tři sedmnáctiletý kluci (jakože docela looseři) udělali pařbu, která byla hrozně úspěšná, ale naprosto zdemolovali dům jednoho z těch kluků... teda ne oni, ale ty opilý hosti :D

Dnes Francií proletěla zdrcující zpráva o tom, že včera na základní škole v Toulouse zabil vrah asi 4 děti a učitele. Už zabíjel někdy jindy, takže je to seriový vrah a jezdí na skútru. Navíc jim včera taky utekl. A dneska se držela v 11 hodin na všech školách minuta ticha za zemřelé..
Kriminalisté předpovídají, že se bude různě přesouvat do jiných měst a bude nejbezpečný hlavně ve školách, ale i různě v prostranstvích s větším množstvím lidí.. takže obchody, nádraží, letiště..opravdu škvělý. Doufám, že až se dostane do Montpellier, budu už v České republice.
Unavenost a do uší Moulin Rouge

Bisoux!

4 komentáře:

  1. Jsem ráda že ti je zas trochu líp. A máš a si miliooon kluků, už se nemůžu dočkat až přijedeš domů :) Domča

    OdpovědětVymazat
  2. tak to s tým vrahom ... fúha :/
    to musel byť inak skvelý víkend :)

    OdpovědětVymazat
  3. Zorko, piš dál, baví mě to číst :) A fotky, co tu míváš, jsou pro mě taky zajímavý! Anett

    OdpovědětVymazat
  4. Domi prosimtě žádný kluky nemám, dyť jsem furt doma :D skoro...
    Anett jsem ráda, že zůstáváme v kontaktu aspoň takhle internetově ;)

    OdpovědětVymazat