sobota 3. března 2012

Na mašině, ano, na mašině

Coucou, chutnal Vám gateau aux pommes? Věřím, že ano, ale já bych stejně raději dala přednost vegan banana cake od Daniii. Tak jsem si nakrájela banán do bílýho oslazenýho jogurtu a nalámala dva suchary. Muselo mě to uspokojit protože v peněžence mám 2 eura a 50 centů. Máme tu třetího března a Sandrine asi zapomněla, že mi ještě nedala..........PRACHY! Achjo!

Začala jsem se dívat na Ewana McGregore v moc fajnové road story Na mašině kolem světa, kde se svým kamarádem Charliem zdolávají drsnou cestu přes Kazachstán, Rusko, Mongolsko, Sibiř, Aljašku, Kanadu a zakončí to v New Yorku. Před tím Kazachstánem samozřejmě navštíví i Ukrajinu, Slovensku a konečně vlastně jako první představenou zemí je Česká republika, což mě potěšilo.

Jen pozoruji krásného Ewana a říkám si "Proboha ohol se!", protože začíná vypadat trochu jako Viking. Ale pořád moc hezkej Viknig. Sice je takovej ustrašnej, ale zase je fajn, že si nehraje na machra, co všechno zvládne a dokáže vyjádřit svůj strach. Zároveň nemluví spisovně a nějaké to FUCK z něj taky vypadne... docela často ;)

A já jsem se tak dívala na ten jejich příběh, jak na 3 měsíce opustili rodiny a dala si na velmi nebezpečnou cestu a začala jsem srovnávat. Já jsem taky odjedla od rodiny a zvládám tu nejrůznější pro mě obtížné situace. Jasně, je to úplně jiný druh situací, ale nakonec s nimi mám společné to odloučení, osamělost a nadprůměrně stresové situace. A tak jak to nevzdávájí oni, ani já to nevzdám.


Vždyť jsem teď začala svůj šestý měsíc! Když se řekne, že mě čekají ještě celé letní prázdniny, tak to zní dlouze. Ale když řekneme, že jsem v předposledním měsíci, nezní to mnohem optimističtěji? Protože po předposledním logicky následuje POSLEDNÍ :)

Tak krásnou sobotu, moji milí ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat