pátek 17. února 2012

Říkají mi Zorki

opravdu mi tak řikají, přijde jim to mignon

 Dneska jsem strašně nemocná. Smrkám každou sekundu a pod nosem už to mám červený asi tak, jako knížka, kterou jsem si koupila minulý týden, abych si zvedla náladu. Minulý týden jsem totiž každý den byla od rána od večera byla s dětmi, které byly nemocné a když nebyly, tak nemoc předstíraly. A já to od nich chytla. Pak odjely, já se vyléčila, koupila si tuhle knížku a zase jsem nachcípaná jak "cochon".
... a taky nesmím zapomenout sadou dvou roztomilých bločků (musím napsat zdrobnělinu, protože jsou fakt malinký) MOLESKINE (moje první moleskiny a už chci další a další)
vpravo: Když jsem strašně nemocná, dělám si polévku. Když jsem sama, mám jí na dva měsíce. (přesně můj případ :D)
obálka knížky je krásnej kalendář s důležitými mezníky pro všechny Francouzky (kdo ví, třeba i pro některý češky, italky, angličanky, rusky, španělky atd. atd. atd.)
Byla jsem v kávarně Solo, kterou mijím téměr dennodenně, když jdu pro Joa do školky. Už jsem tu 4 a půl měsíce a až včera jsem se do ní podívala. A hned jsem ukořistila skvělej ovocnej čas a skořicovou čokoládu..... byla tak dobrá, že už mám jenom obal :D

A Lucas je taky nemocnej. A jsme spolu sami. Tak uvidíme, jestli na sebe budeme jenom "kašlat" anebo "kašlat"...

3 komentáře:

  1. ty ruzove denicky jsou nadherne:)
    obdivuju te, ze dokazes delat au pairku... musis byt fakt hodne silna :). a jeste ve francii, ja se francouzsky ucila rok a neumim nic, je to pro me hrozne tezky jazyk - hlavne ty poslechy. mela jsem vzdycky radeji nemcinu a anglictinu, pripadaly (a asi nejen pripadaly) mi takove.. jednodussi proste :).
    preju ti, at na sebe s lucasem jen "kaslete", ale "nekaslete" :))

    OdpovědětVymazat
  2. Brzo se uzdrav a nejak to tam prezij a co nejvic si to uzij.. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak se hlavně brzy uzdrav:-)
    Pořádně si to užívej!:)

    http://luczynky-world.blog.cz/

    OdpovědětVymazat