pondělí 13. února 2012

Mimorealita

Uff, zase píšu později než chci. Nejprve tedy odpovím na otázky v komentářích předchozího článku. 

Jelikož jsem nebyla nikde na výletě a stále zůstávám v Montpellier, které se za klidné místo rozhodně považovat nedá, nemůžu zcela přesně odpovědět. Ale minulý rok mě zaujalo Nice. Sice to také není zrovna venkov, ale moře máte hned u "ruky" a starobylá čtvrť je krásná a stojí za to ji navšívit.

A na Karlovku jsem se vykašlala. Vím, že je to nejprestižnější univerzita a že jsem tam strašně moc chtěla,  ale uvědomila jsem si, že spíše kvůli "jménu", protože nabízené obory mě zase tak moc nelákají. Zouším tedy ještě francouzštinu pro aplikovanou ekonomii v Olomouci a francouzskou filologii v Brně. Ale jak říkám, po dlouhém zvažování jsem dospěla  k názoru, že obor v ČB se mi líbí nejvíc a jsem přijatá. A to je zkrátka úplně nejvíc super!

Proto taky musím zvládnout utrpení v Montpellier. Vážně lidi, já se prostě strašně moc těším do Čech, protože tohle není život pro mě. A problém není ve francouzské mentalitě! Problém je práce au-pair, která naprosto vyždímává mladý holky. Nechápu jak se někdo může divit, že jsem tak unavená, že se mi nechce každý večer chodit pařit! Nechce! Po týdnu, kdy byly děti doma a obě nemocné (já to od nich chytla, s horečkou jsem je obskakovala a samotná jsem měla před očima jen postel a mě v ní) jsem vyždímaná, že mě nejvíc uspokojí klidu mého pokoje (kdyby tu nebyla taková zima). Což je docela smutný. Dvacetiletej člověk by měl přece užívat života ne???? Ale je fakt, že když ten člověk prošvihne vejšku, tak si to musí odpykat.

 děti odjely na týden do Paříže za Pierrem, tak na ně ráda jenom vzpomínám :D


 dětský a dvecetiletý nohy a dost špinavý boty
 baculatý tvářičky
 snad mě trochu rádi mají

 chuť na sushi springroll
nemám ráda ten svůj smutnej výraz, ale nejde mi ho změnit
tak tancuju sama v pokoji na Moves like Jagger a Lucas je "mort de rire"

9 komentářů:

  1. ČB musejí byt ale hrozna díra...To už stokrát radši do Olomouce nebo Brna :)

    OdpovědětVymazat
  2. Byla jsi někdy v Českých Budějovicích abys to mohla posoudit?
    Mě jde spíše o to, co studuji než o nejvýhodnější polohu..

    OdpovědětVymazat
  3. Hlavni je, ze tam maji obory, ktere te zajimaji a budou bavit, at je to Brno, Praha nebo ČB (mimochodem mam nekolik kamaradu odtamtud a super lidi):D Preju hodne stesti a malo utrpeni:D

    OdpovědětVymazat
  4. Dost předsudečný názor, Maggie! ČB jsou považovány za jedno z nejlepších míst pro život v ČR ;)
    Jinak, jaký si to uděláš, takový to máš ...
    Mary

    OdpovědětVymazat
  5. Tve clanky se mi zdaji smutnejsi nez driv. Ale na druhou stranu jsi udelala obrovsky krok dopredu. Drzim palce, at si vyberes skolu, ktera te bude nejvic bavit, to je totiz podle me nejdulezitejsi :)) a taky je fajn, kdyz nemusis dojizdet xy hodin, protoze prece jenom na kolejich/private nestravis cely semestr a osmi hodinove cesty jsou k zblazneni...

    OdpovědětVymazat
  6. Uvidíme jak to dopadne. Třeba se nakonec rozhodnu nebo dostanu někam jinam. Uvidíme :) ale mít jistotu je vždycky dobré.

    Colourful bubble: moje články jsou smutnější než dřív, protože jsem asi smutnější než dřív. Když si člověk myslí buhvíjak není smutný a osamělý, přestože denodenně vidí svou rodinu a své přátele, doporučila bych mu na delší dobu odjet - teprve tak se dá poznat, co je samota.

    Ale slibuju, že příští článek bude veselej. Bude o tom, jak jsem potkala gaye co má fobii z ptáků a tak ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Dobře, přiznavam, v Budějicich sem ještě nebyla :) jen mám za sebou několikaletý studium v Olomouci a hodně znamych v Brně a prostě si jen neumim představit lepši města pro studium než pravě tyto dvě...hlavně co se tyče toho života mimo školu, akce, koncerty a tak ruzně :)

    OdpovědětVymazat
  8. Tak uvidíme jaký akce budou v Budějovicích, slyšela jsem na ně taky chválu od známých co tam bydlí ;) V Olomouci jsem ještě nebyla, ale je to velké město, takže máš určitě pravdu. A s Brnem souhlasím! Taky ho mám moc ráda! Akorát prostě ty obory se mi tam tolik nelíbí :( ....... :)

    OdpovědětVymazat
  9. Píše Anett :)
    Zorko, to pobíhání kolem dětí, přestože jsi to od nich taky chytla - to Tě ale čeká i do budoucna, až budeš mít svoje děti ;) Ale uznávám, že ve 20 je člověk zvyklý na něco jinýho a život chce žít zatím jinak.
    Neber to tak, že si to musíš odpykat, protožes prošvihla VŠ - však ta Tě taky ještě čeká! Díky tomuhle si mnohanásobně vylepšuješ FJ a to budeš potřebovat. Ale chápu, že už se těšíš dom.
    A poslední věc - ta holčička je moc hezká a na té spol. fotce vážně vypadá, jak kdyby to byla Tvoje dcera nebo sestra :)

    OdpovědětVymazat