středa 1. února 2012

Málo ...

... fotím a málo píšu. Skoro nepíšu. Ale to co vám napíšu je nejlepší událost, na kterou čekám od doby, kdy jsem přestala být studentem ...
Jsem přijata na vejšku !!!!!! Ouaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis !
Francouzský jazyk pro mezinárodní a evropský obchod. České budějovice, těším se na vás.

Dneska je to přesně 4 měsíce, co jsem v Montpellier. Přede mnou už jsou "jen" 3 měsíce, které hodlám prožít rozhodně mnohem líp než ty předešlé. Konečně jsem začala řvát (teda spíš se dá mluvit o zvýšení hlasu, ale to je pro mě výhra ;)) a začínám mít respekt. Aspoň malinko ...

9 komentářů:

  1. Jupi! Gratuluju ke vsem uspechum :))

    OdpovědětVymazat
  2. gratuluju! :o)
    (... v českých budějovicích by chtěl žít každý - kromě mě teda ;o) moc to město nemusím)

    OdpovědětVymazat
  3. tak to teda gratulujem :)
    uži si tie 3 mesiace ešte :))

    OdpovědětVymazat
  4. Gratuluju!!!

    (A prosím o tip - chceme vyrazit na jih Francie - moře, pláže, jaro, s dvouma pididětma. Co myslíš - dá se tam najít něco klidnýho, zastrčenýho, hned u moře - jako když se jede k babičce : )?)

    OdpovědětVymazat
  5. supr! jsi skvela, vitej v dospelackem zivote, hhe

    OdpovědětVymazat
  6. Ale budeš to zkoušet i na tu Karlovku, že jo? Jinak moc gratuluji! Ef

    OdpovědětVymazat
  7. Tady ten respekt získávám XD a jde to teda pěkně těžko. smradi malí XD

    OdpovědětVymazat