pondělí 2. ledna 2012

2012.Ať je lepší.

Zvláštní Vánoce plné "zvláštní" práce, kterou tu dělám. Vánoce au-pair. Silvestr au-pair. Ani nevím co bych k tomu řekla, tak budu komentovat fotky :


"dans ma chambre" (a na rameni nová kabelka z Etamu, viz. druhé foto)
Jo(jo) spinká, uff
tady vidíte, jak jsem celá zkroucná z toho telefonování ve francouzštině
stromeček po montpellierovsku, není krásnej?
dárky pro děti  (v příštím článku se těšte na dárky, co jsem dostala)
les enfants de Noël
den před Štedrým dnem bylo extrémní teplo, tak jsme byli s dětma (a bratrancem Zacarym) na projížďce poníky
oba je mám ráda... někdy mi ale pijou krev.. zejména jeden z nich 

Zapomněla jsem Vám popřát všechno nejlepší do Nového roku... Vy mi ale odpustíte všechno, že?
Protože já sobě všechno odpustit nemůžu. To, jaké problémy jsem si v určité době způsobila a to, že z nich pořád nejsem venku a že si stále způsobuju problémy nové...

 ... mám prosbu. Řekněte mi prosím, že to dopadne dobře.

11 komentářů:

  1. dopadne to dobre, ako inak :)..

    vyzerá to super prežité au-pair sviatky!! ;) aspoň máš zmenu, oproti tej každoročnej rutine..

    inak ten bratranec je ten pekný chlap, or what? tvoj bratranec či ich? :D

    OdpovědětVymazat
  2. Neboj, dopadne to dobre! vsecko bude dobry, je novej rok, novej zacatek... :)
    Tak at se ti dari! :)

    OdpovědětVymazat
  3. tak to mi moc nevyšlo :D myslela som toho 17- ročného. pekný to francúz ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Dopadne to dobře! Hlavu vzhůru!! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Vraci se ti ty stejne problemy? Hlavni je, ze si to sama uvedomujes a vis o tom, to je ten prvni a nejdulezitejsi krok k tomu, aby to vsechno dopadlo dobre! ;)

    (A nechtela bys nam zvedavcum nevzdelanym popsat, jak to chodi o vanocich ve Francii?)

    Market

    OdpovědětVymazat
  6. Dopadne to dobře!:-) Hodně štěstí:)

    http://luczynky-world.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Dopadne to nejlépe, jak může - držím palce!

    OdpovědětVymazat
  8. kabelka je krasna a deti take

    neboj to zvladnes a druzi take

    OdpovědětVymazat
  9. Zorko, to víš, že to všechno zvládneš.. už tam jsi pár měsíců, tak když jsi zvládla začátek, zvládneš už vše!

    Anet/Agness

    OdpovědětVymazat
  10. Zorko, vše nejlepší k svátku! Ať se ti daří zvládat rodinku a plnými doušky si užíváš ta vie en France :)

    Mary

    OdpovědětVymazat
  11. Je vse v poradku? Dlouho jsi nic nenapsala...

    OdpovědětVymazat