čtvrtek 3. listopadu 2011

Un Monstre à Paris

Oui, v úterý jsme byli s dětma v kině na tomhle moc povedeným animovaným filmu. Hlavní postavu Lucelle nadabovala a nazpívala Vanessa Paradis (pusťte si TO), dokonce mi přišlo, že i postavička se inspirovala Vanessou (ale jen lehce, protože Lucelle měla opravdu jen malinkou mezírku mezi zubama.. comme moi ;)) Takže to byl můj ciméma début a doufám, že co nevidět půjdu zase!


Bohužel když jsme vyšli z kina, schytali jsme takovej liják, že Alix myslela, že přišla povodeň. Povodeň to samozřejmě nebyla, ale za tu pětiminutovou cestu domů jsme stihli zmoknout tak, že jsem měla mokro úplně všude (ale fakt úplně!).


Celej zbytek dne už jsme jenom blbli, přidal se i Lucas a děti se nejvíc bavily, když mu mohly roztahovat obličej do všech stran. Pak to zase přehnali s blbnutím, takže Alix  byla naštvaná na Lucase a brečela. Když se uklidnila, tak přišel i Lucas a nějak jsme se všichni usmířili. Dozvěděla jsem se taky, že neměl rád tu jejich předchozí au-pair taky proto, že pořád nosila upnutý legíny a měla tlustý stehna. Tak na to jsem mu samozřejmě řekla, že to přece neni o vzhledu a on řekl, že na něj byla moc uřvaná.... Bavili jsme se i tom, jestli mě má nebo nemá rád, protože já mám docela často pocit, že ho štvu. Ale prý to není pravda, prý pořád jen žertuje a kdyby mě nesnášel, tak to poznám.... a nakonec řekl, že mě má rád. A od té doby je na mě vážně milej. Dneska mi dokonce řekl, že mi to sluší :D puberťák jeden!
Betty - cochon inde



Já jsem si udělala radost a koupila si nové triko ze Zary a šálu z Camaieu. A taky spoustu věcí z velké drogerie, taky řasenku Bourjois "Coup de theatre" a večer jsem zjistila, že mi ji ta prodavačka zapomněla dát do igelitky, tak jsem se tam dneska byla zeptat... Byla tam jiná prodavačka a říkala mi, že jsem měla přijít hned ten den a že mi ji nemůže dát... takže jsem vyhodila do koše 15 euro :/


Ale nechci končit pesimisticky. Teď sedím v Brioche Dorée, měla jsem skvělou tuňákovou bagetkua za pětadvacet minut mi začíná hodina francouzštiny s Dominique :)

Žádné komentáře:

Okomentovat