neděle 6. listopadu 2011

Pylones

Odkaz na nejlepší obchod se skvělejma vychytávkama včetně sushi magnetků, pilníků, pinzet, zrcátek, peněženek nebo domácích potřeb s úžasným designem!  No podívejt se sami!
Už teď je mi jasné, že jsem nezůstala pouze u  pinzetky. (Měli víc druhů a já nevěděla kterou. Terka prohlásila ať vezmu tu, která je mi nejvíc podobná. Voilá! A ještě jsem si ji nechala dárkově zabalit, hehe.)
Teď mám spadeno na peněženku s velmi výstižným nadpisem "Je suis en crise." Ale pořád váhám, zda radši nepořídit druhé tričko ze Zary, protože stoje o 5 euro míň než peněženka. Il faut économiser!
                                                   nemám                                                                                                      mám

Není to blbý mít dvě skoro stejný trika? :D (To je opravdu životně důležitá otázka :D!)

1 komentář:

  1. Pylolnes miluju! Blbé na tom obchodě ale je, že všichni ostatní taky a tak se tam jakýkoli pohyb odvíjí jak v neustálé frontě :D mít dvě skoro stejný trika neni blbý, stejně je většinou nenosíš naráz :P

    OdpovědětVymazat