úterý 8. listopadu 2011

Pâtissier - Chocolatier: Lionel Hautbois

Tak se není čemu divit, že zrovna nehubnu :D

A nemám peníze. Všechno je tu proklatě drahý. A hlavně koktejly(prostě to nejde aby Piňa Colada stála 8 euro tudíž 200 korun!).
Včerejšek byl naprosto skvělý den plný zážitků. Ráno jsem koukla na dva díly Ringer(docela zajímavej seriál s naší starou známou Buffy, přičemž slovo "stará" tu má i svůj pravý význam... přemožitelka upírů nám jaksi zestárla a nevím proč, ale připadá mi v obličeji trochu jako myš:/ ) Nicméně na seriál koukněte, je to fajnově napínavý. 
V půl druhé jsem se sešla s Terkou na tramvajové zastávce Port Marianne. S úsměvem mi sdělila, že mi připravila program v podobě tříhodinové přednášky předmětu "úvod do práva". Pak mě uklidnila tím, že tam hodlá zůstat stejně jen hodinku a pak půjdeme do knihovny. Navíc jsem s sebou měla notebook, takže o zábavu jsem  měla kdyžtak postaráno. Nakonec ale zábavu obstarala profesorka, která se 15 minut po začátku přednášky sbalila a odešla, protože jí přišlo, že studenti vyrušují. Prý vždycky jen vyhrožovala, že odejde a včera to udělala poprvé. Chudák Terezka, chtěla mě zdeptat a ona jí to pokazila :D Pak jsme šli na hodinku do knihovny a pak jsme se dvěma spolužáky(Alexander a Loic) šli na Place de la Comdedie, kde jsme zašli do baru.

Dala jsem si koktejl, kde bylo pivo,bílý víno a džus. Určitě se vám to zdá jako humus, ale francouzi berou pivo prostě trochu jinak. Loic si dal to samý. Alex si dal pivo s colou, což už je fakt docela troufalost. Jediná Terka hrála za ČR a dala si lahvovou Plzeň za 3 eura 50 centů (to se chce člověku brečet nad tou cenou). Díky tomu pivku jsme se taky začaly bavit s číšníkem, který nám říkala, že tu ještě žádného čecha neobsluhoval natož aby s ním mluvil. A byl hezkej a sympatickej, tak jsme si s Terkou plácly na to, že tam ještě určitě musíme zajít!

Asi kolem pátý jsem se rozhodla jít domů a Loic to měl stejnou cestou. Bylo na něm vidět, že by ještě někam zašel, takže jsme nakonec ještě poseděli v jedné kavárně na ovocnym pivu a heinekenu(jojo, zase všechno míchám jak blázen!). A pak jsme se nějak dostali k tomu, že máme chuť na sushi. Vybrala jsem pikantní s tuňákem a takovou svačinku bych klidně mohla jíst každej den. Pak jsme se rozloučili a musela jsem mu slíbit, že mu napíšu, jestli v sobotu večer můžu "sortir" :)

Doma jsem pak byla lehce veselejší a vykřikovala jsem, že jsem konečně poznala francouzské lidi a Lucas byl ze mě nadšenej. Asi byl konečně spokojenej, že taky nejsem pořád "timide a serieuse" :) 

Jediná špatná věc se stala večer, kdy mě Sandrine požádala, jestli bych se nemohla sprchovat ráno, protože to ruší děti, když usínaj. A taky abych tolik neplýtvala vodou :(
Achjo, já ale prostě nesnášim jít do postele neumytá a když je mi pořád zima, tak jediná zaručená pomoc je proud horký vodo... achjo, jsem odsouzená k zimě..

7 komentářů:

  1. ty dortiky vypadaji uplne uzasne tyjo! :) ale ty koktejly uz mi tak dobre nezni :)

    OdpovědětVymazat
  2. jinak to sprchování by mi asi vadilo:-/ přijde my, že v Česku jsme hodně (až moc) zvyklí chodit spát čistí, voňaví:)

    OdpovědětVymazat
  3. oprava: přijde mI (ježiši, to je hrubka)

    OdpovědětVymazat
  4. Loic je jeden z Terčiných spolužáků. Včera jsem ten článek psala strašně narychlo a je takovej nesrozumitelnej co?
    Jako jo, oni jsou to čuňata, ti Francouzi :D

    OdpovědětVymazat
  5. Zoree, ty dortíky bych si dala líbit! A prosim Tě, jak chutná pivo+víno+džus? Pivo+limo chápu, ale pivo s vínem dohromady?! :-O
    No a k těm penězům... už jsem Ti to chtěla říct minule - že s takovou (s tim nakupováním a posedáváním v kavárnách) si domů snad vůbec nic nepřivezeš! :-D Ale chápu, že je to tam drahý, to je jasný..
    Nebo kdyby ses sprchovala ještě před tím, než půjdou děti spát?
    Jinak je super, že si to tam snad užíváš, na mě to tak působí, když čtu tvoje příspěvky! Anett
    Hezký dopisy Ti přišly... Doufám že Ti brzo taky něco napíšu! Díky moc za krásný pohled! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Zori,
    už asi 3 týdny znovu čtu tvůj blog a kontroluju, jak se máš, ale až teď mě chytře napadlo ti taky napsat, že to čtu, doufám, že se máš dobře a jsem zvědavá na další vývoj. Podezřívám Lucase, že tě tajně miluje. Musíš mé podezření dřív nebo později vyvrátit nebo podpořit, ať mohu klidně spát:)

    Hodně štěstí a užívej si to, po 2-3 měsících už tam budeš jako doma!

    OdpovědětVymazat