sobota 5. listopadu 2011

Dostala jsem nejkrásnější dopisy

 A čekám další!
Nová šála, zelený čaj pro přípravu ledovýho nápoje (to jsem zjistila až poté, co jsem ho koupila :D) a nejlepší Cappuccino s pěnou do půlky hrnku! :D)
Do minulého článku jsm Vám zapomněla napsat jednu dost důležitou informaci. Myslím, že to bylo ve středu.. U oběda jsme se Sandrine probíraly štíhlou linii, říkala mi, že jí přijdu dost hubená a přitom jím docela hodně. No s tím druhým souhlasím, ale tý hubenosti už docela pochybuju :/ Ale tak jsme se taky bavily co nám chutná a nakonec slovo dalo slovo, Sandrine mi navrhla ať pro ně něco připravím k večeři. Tak jsem se rozhodla pro Ratatouille, protože vím, že si určitě mysleli, že to bude něco uplně jinýho.

Ale přesně jak jsem předvídala, zabodovala jsem na celý čáře. Všem to chutnalo strašně moc, i Lucas, který vařenou zeleninu moc ráda nemá, snědl celej talíř. No pak jsem se dozvěděla, že bejvalá au-pair, která je Italka a nad vším ve Francii ohrnovala nos, jim prý připravila těstoviny s omáčkou z konzervy! Takže jsem v něčem předhonila i ji... a to mě upřímně těší :)

Jinak řasenku jsem získala! Jupí :)

2 komentáře:

  1. Ratatouille, mňam :) tak gratulujem k tomu, že sá ti podarilo :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak hlavně, že jim chutnalo:P :-) Zvedne to sebevědomí:-)

    http://luczynky-world.blog.cz/

    OdpovědětVymazat