pondělí 24. října 2011

Pinson

Píšu dva články takřka najednou. Tenhle je o tom, jak zaskakuju za Sardine v butiku se šperky a kabelkami, protože odjela s dětmi do Paříže (až do středy). Butik se jmenuje Mademoiselle Pinson, je velice „mignonne“.


Cesta sem mi trvá asi minutu, ráno jsem tu od půl jedenáctý do půl jedný, pak mám dvě hodiny na oběd a pak jsem tu od půl třetí do sedmi. Z každého vydělaného eura mám deset procent, takže v sobotu jsem si vydělala 11 euro, což je jeden velkej oběd v restauraci nebo dva moje drobné nákupy zahrnující žvejkačky, vodu a čokoládu :D. Zároveň si tu procvičím francouzštinu s většinou milými zákaznicemi… a v mezičase (což je většina té doby, co tam jsem) jsem připojená k superrychlému internetu a můžu si dělat co chci. V sobotu jsem třeba skypovala asi čtyři hodiny s mamkou...

Teď jsem měla v neděli a v pondělí volno (o čemž vám napíšu v dalším článku ...) a zítra zase hurá prodávat ;)

2 komentáře:

  1. Vypadá to tam útulně:-)

    http://luczynky-world.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. závidím ti ! :) tak úžasné vecičky :)
    a 74% čokoláda ♥ yummy :)

    OdpovědětVymazat