pondělí 31. října 2011

(N)ice cream

V sobotu to byly čtyři týdny, co jsem tady. A zrovna jsem ráno musela zakopnout a bouchnout se do hlavy o tu špičatou věc, kterou mám u dveří, takže mě celej den bolela hlava a myslela jsem, že každou chvíli omdlím... ale už je to dobrý. A hloupější doufám taky nejsem :D Dokonce prý mluvím ještě líp francouzsky :D
Včera jsem měla dvě zmrzliny za den, na fotce vidíte jednu z nich. Byly jsme s Terkou v něčem podobným jako je Mekáč, ale jmenuje se to Quick a je to francouzský a tak si člověk říká, že by to snad mohlo být zdravější, ale stejně o tom silně pochybuju :D Nicméně zmrzka s čokoládovou nebo karamalovou "omáčkou" (jak řekla Terka) byla vynikající. Neméně vynikající byl i kopeček Haagen-Dasz za tři euro osmdesát!!! (ale odolejte čokoládový s kouskama cookies :D).
Při degustování jsme pozorovaly Haloweenskej průvod zombie, mrtvol a čarodějnic. Taky jsem zahlídla dva Lucasovy kamarády. Oni mě sice něviděli, ale já měla takovej ten dobrej pocit, jakože už tu někoho znám...
Pohled z Quick(u)

Večer jsem pak s Alix a Lucasem poslouchala nějaký písničky na youtube a nakonec jsme se dostali k jednomu Francouzovi, kterej točí na youtube svoje skeče. Asi nejvíc mě zaujala tahle scénka o košilích ...

A Terka mi půjčila "flešku" se strašnou spoustou filmů dabovaných ve francouzštině, dneska jsme s Alix koukaly na Pomádu, je to sice hroznej dabing, ale pro učení skvělej :)

A to je zatim vše mojí milí :) A tout! :*

2 komentáře:

  1. Zorko, to takhle v pohodě rozumíš tomu videu o košilích? On mluví tak rychle:D

    OdpovědětVymazat
  2. Tak jako nerozumím úplně všemu, ale rozumněla jsem dobře! :) Spousta se dá odvodit s těch jeho gest a tak ;)

    OdpovědětVymazat