čtvrtek 6. října 2011

Mademoiselle Shmuk

(toť název knížky, kterou jsem zahlídla u Alix v pokoji a přišlo mi to jako vtipnej název)

Tohle jsem dostala po příjezdu do Montpellier od Alix a Jo. A pak ještě náramek značky Pelolita na fotce pod textem.


Nějak nestíhám zapisovat všechno. Řekla bych, že jsem toho stihla požehnaně. Od rodinné hádky, přes sourozeneckou hádku po natáčení videí, focení, povídání si Sandrine o všem možném přes pláčem nad nepovedeným testem. Jak se mi podobáš, moje milá Alix! J

Jako pravej shopaholik jsem samozřejmě musela navštívit obchodní centrum Polygone blízko Place de la Comédie. Měla jsem málo času, tak jsem to tam jen tak prolítla. Ale do Bershky jsem prostě musela. A teď se rozmýšlím, jestli si jako první koupit džíny nebo kabelku nebo baleríny, cha :D Pak jsem zaběhla do Monoprix(něco jako naše Tesco) a v drogerii si koupila můj milovanej hutnej krém od Vichy, protože mě začal zase zlobit ekzém (podotýkám, že tenhle krém je u nás k dostaní jen v lékárnách…c‘est triste). Pak tam mají i milion věcí od Bourjois a … no prostě jsem tam „ochala“ nad každou kravinkou.

Jinak mi přijde, že jediný kdo mě v rodině nemá moc rádo jsou jejich tři kočky – Lulu, Cocotte a to třetí jméno jsem zapomněla. Nevím no, asi cítí, že se jich bojim :D

Jo a musela jsem si koupit novej mobil. Protože ten můj je zablokovanej pro simky z jinejch zemí. A ta Nokia s nálepkou Orange (francouzskej operátor) je určitě zablokovanej zase pro jiný země, takže musim v budoucnu strašně moc cestovat do Francie, abych ho využila :D Yeah! 

A tady je pár "strašlivě" kvalitních fotek, zejména moje oblíbené pčřesvícené černobílé! 

postel. moje :D
 Docela mě pobavilo, když mi Alix řekla, že jsem krásná i bez make-upu :D Tak si taky užijte tu mastnotu.
 Bisou :)
 Ano, dokonce i já se někdy nechci fotit :D
 Coucou Jo!
 Kdopak nám to ujídá před večeří?
A tenhle pitoreskní výhled budu mít ještě dalších 8 měsíců. Myslim, že si tu zvyknu :)
Bisou.
Z.

6 komentářů:

  1. zavidim... :) a tesim se na dalsi zpravodajstvi, protoze i ja uvazuji o nejakem dlouhodobejsim pobytu ve francii :)

    OdpovědětVymazat
  2. To zatim rozmysleno nemam, jeste mam cas- jsem teprv v oktave :)

    OdpovědětVymazat
  3. ooo, ten monsieur na predposlednej fotke! :) wau! :)

    teším sa na dalšie správy! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Milé, tie darčeky :)
    A Alix mala pravdu ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Zorko velejediná a velešikovná, jsi jako Alina z knížky Dům drobných radostí :), moje zosobnění křehké Francouzky :). Piš a piš a piš, zajímá mě všechno! A bravo, že jsi vyjela!!! Uvidíš ale sama!

    OdpovědětVymazat
  6. :)
    Dům drobných radostí: o víkendu jedu k rodičům, nafotím a pošlu :).

    Jak se máš, co? Před pár lety jsem si dala nejlososovatější topinku v jedné pařížské kavárně a sledovala muže všeho věku v príma sáčkách, a ženy všech typů nedbale upravených vlasů. Vzpomínám :).

    OdpovědětVymazat