pondělí 10. října 2011

Maca maca macarons !

Zase se mi nějak nahromadilo velké množství informací a vůbec nevím čím začít.
 pozdrav z pokojíku :)


Tak především dneska mám druhý den volna a rozhodla jsem se jít trochu nakupovat. No vlastně trochu víc. Potřebuju džíny, boty, triko se vždycky hodí a kdybych měla víc peněz, tak klidně i nějaká pěkná budna na podzim by se šikla. Protože i když jsem na jihu, podzim tu přece jen taky pomalu začíná, dost fouká a prý i často prší. Tak uvidím co mě dneska cvrkne do nosu… třeba si nakonec odnesu úplně něco jiného. A taky nesmím zapomenout na dopisní papíry a první dopis bude pro mou milovanou Amálku, která má dnes osmnáctiny! :* Bonne anniversaire !!!

A co se událo:


1.        našla jsem přes facebook stejně starou holčinu z Čech, která právě začala studovat v Montpellier na univerzitě. Tak jsem napsala, ona odpověděla a ve středu máme sraz na Place de la Comédie. Zatím vypadá strašně mile, máme spoustu společnýho a hlavně taky miluje Vampire Diaries a taky se za to tak trochu stydí viď :D :D
2.        Ve Francii je málo blondýnek. A rodinka se mě ptala, jestli je jich u nás hodně(peroxidovejch určitě:D) a jestli prý o nich taky vtipkujeme jako Francouzi (neasi viď :D). Tak jsem se jim snažila vysvětlit, že jsem sice blondýnka, ale že blbá nejsem… že jim jenom moc nerozumím! Aaa!
3.        Hlídat děti dvě noci za sebou není zas tak jednoduchý. Nejdřív se strašně rozdovádí, všechno je „hahaha“ a „chichichi“, pak přijde Lucas, přidá se a za chvíli to skončí tím, že Alix brečí, protože jí řekl něco až moc … nebo udělal něco až moc…. Achjo.
4.        Svůj první den volna jsem strávila uklízením terasy s Alix, která mě pořád přesvědčovala, že jí pomáhat nemusím a bylo na ní uplně jasně vidět, že chce abych byla s ní … ;)
5.        Sedmnáctiletej synáček začíná být nějak komunikativní. Ptal se mě jestli s ním a „ses amis“ nechci příští týden někam jít, aby mi to tu ukázali(chci chci chci!!!), chtěl mě obejmout před večeří pod záminkou toho, aby mě utěšil, že mu nerozumím… ehm. A Alix říkal, že jsem lepší než ta jejich předchozí au-pair… … …
6.        Konečně jsem ochutnala „macarons“, ty úžasný malinky barevný nejroztomilejší sladkůstky na světě. Zatím jsem měl jen čokoládovej, jahodovej s mákem (zvláštní, ale moc dobrá kombinace) a nutelovej, kterej byl úplně nejlepší!!!

Příště vám je vyfotim líp, abyste na ně dostali ještě větší chuť :D

4 komentáře:

  1. mmm, asi ses stala tajnou laskou onoho sedmnactileteho francouze :)) a macarons snad ani radsi lepe nefot, jinak hrozi, ze si poslintam notebook :D

    OdpovědětVymazat
  2. ...jsem na začátku výčtu a musím napsat - při posledním postu jsem si říkala: Zorka tam nakonec zůstane, bude tam studovat příští rok na VŠ, najde si tam chlapa a do čech se bude vracet už jen za rodinou a kámošema:). Intuice! Tak dobrej vítr!!!
    (A jestli fakt JO, tak mám u tebe víkend v TVÉM fr domě/bytě!:)

    OdpovědětVymazat
  3. s tou svojí francouzštinou se můžu jít zahrabat a ne bydlet ve Francii ://

    OdpovědětVymazat
  4. Macarons ♥♥♥ !
    A ten francúz ... wrr :)

    OdpovědětVymazat