úterý 18. října 2011

le 18 Octobre

achjo achjo achjo. Nestíhám nestíhám psát, když se dostanu k počítači, tak už jsem obvykle tak unavená, že si pustím seirál, písničky na youtube, skypuju s mými milovanými nebo píšu dopisy do tohohle krásnýho dopisního papíru..
Taky už jsem stihla chytit náběh na chřipku, ale zatím se mi ho daří držet při zemi s pomocí horkejch čajů a paralenu. No, co si budem povídat, už se mi tu i stýskalo, už jsem i brečela a už jsem měla i takové dvě malé potyčky s dětma. Ale všechno to vychází z toho, že jsem prostě moc hodná a milá a nechám si všechno líbit, nevzbuzuju respekt, ale spíš pocit, že jsem jako jejich kamarádka nebo sestra, což je fajn, ale občas by to chtělo , aby se mě trochu víc bály... A to samozřejmě u mě jde těžko.

Ale spíš šlo jenom o takový nevinný trucování, který prostě děti občas dělávaj. Jinak mi přijde, že mě má Alix moc ráda.. kreslí mi nejrůznější obrázky a zpívá písničky a jednou ke mě šla a začala plakat, že si nedovede představit, že odjedu...

Taky jsem se sešla už podruhé s Terez z Olomouce, mou českou spřízněnou duší tady v Montpellier. Zašly jsme do Brioche d'Orée a já si vzpomněla na loňský léto v Nice, kdy jsme tam s Tíbou koštovali bagety téměř každej den ;)

Tady Vám posílám pár fotek z mojí osamělý procházky( + pár fotek z Jardin des Plantes, kde jsem byla v sobotu s dětma), kdy jsem volala Mílovi do Štrasburku a psala dopis babičce. A zjistila jsem, že kromě francouzské konverzace se musim učit i procházet se sama po ulicích Montpellier aniž bych si připadala jako cizinec, na kterého všichni zíraj ...

 l'arc de Triomphe
 Jardin des Plantes

jo a děsně jsem tu ztloustla(tolik kilo jsem v životě neměla, proto taky žádná moje fotka!), takže držim dietu a nedělejte mi chutě! :D

4 komentáře:

  1. úplne zlatá tá fotka detí :) cute! :)
    a krásne sú tie dopisné papiere :)

    OdpovědětVymazat
  2. Achjo, ani nevíš, jak ti to tam závidím.
    Strašně moc si to tam užívej. Koukám, že se počasí pěkně drží:-) My tu poslední dva dny sice máme taky docela pěkně, ale je prostě kosa:/
    A ty dopisní papíry jsou překrásný:-)

    http://luczynky-world.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Ztloustnuti se vubec nedivim, ja byla ve Francii 10 dni a taky jsem stihla pribrat- proste to jejich jidlo miluju :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ad Dům drobných radosí: Knížku jsme nevypátrala, tak jen v kostce: Alina si píše deník=knížka, když její maminka odjede (nevímužkam - je nemocná/do lázn í/za bratrem v nesnázích) - a místo ní se o ně přijede starat teta Mimi (přísná upjatá dáma), jsou to denní příhody a postřehy autorky, malýho bráchy Riqa a starší sestry Estelly, k tomu pěkný ilustrace jakoby pastelkama a perem a vodovkama a občas frknutá reálná fotka nějakýho podružnýho předmětu (červená vlna jako střecha domu). Jako holka jsme to četla furt dokola. Alina je hodně citlivá a hledá si pořád svoje místo mezi lidma, snaživá a moc milá. :)

    OdpovědětVymazat