středa 26. října 2011

Besoin d'un verre

Rozhodla jsem se, že tu budu sbírat obaly od čokolád. Jsem zvědavá, kolik jich tu za osm měsíců sním. Teď jsem za půlkou druhé. Samozřejmě, že si vybírám mezi těmi kvalitními, s hodně procenty kakaa a určitě je vám jasný, že i podle obalu :D

pohled z mého pokojíku
 une balade

Včera jsem byla poprvé večer na skleničce Chardonney a po ní jsem si nevkusně dala jahodový daiquiri. Nejstylovější na tom bylo, že jsme s Terez seděly v kavárněbarurestauraci (jmenovala se Café Vert Anglais) venku a já viděla na dům, kde bydlím. Terez mě pořád přemlouvala, ať zavolám Lucasovi, aby přišel a pak se najednou zvedla, šla na něj zazvonit, řekla mu, že je „ma copine“ a ať přijde! No on něco prý, že čeká na kámoše a tak jsme tam chvíli seděly a pak mě Terka začala přemlouvat ať mu jdu ještě jednou říct. No a protože jsem nevečeřela a to víno na mě po skoro měsíční abstinenci působilo nějak víc, tak jsem šla..

No samozřejmě byl zase zalezlej v „zakázaným“ pokoji a pařil. No tak jsem na něj jestli teda půjde, že by to bylo fajn a že bych si procvičila francouzštinu. A on že čeká na toho kámoše a že půjdeme jindy… takže to bylo celkem trapný, pro mě… rozloučila jsem se „a demain“ a odešla jsem radši rychle vypít to daquiri, ze kterýho ten alkohol byl sakra cejtit!

Ale zase se teď už necejtim blbě, že jsem se nezkusila zapojit… ale asi nejsem dost šarmantní, abych zaujala… nebo nevím.

Abych nekončila tak pesimisticky – našly jsme asi tři sushi restaurace v okolí 200 metrů od „ma maison“. A nejlepší na tom je, že Terka je taky blázen do sushi a já jsem geniální, že jsem si s sebou do kuffu přibalila nori řasu. Takže až za týden má drahá bude bydlet ve svém vlastním bytečku, uděláme uvítací sushi party! A to jsem se bála, že si tu sushi za celejch osm měsíců nedám!

2 komentáře:

  1. Nemyslim, ze by to bylo proto, ze jsi malo sarmantni, spis naopak. Vis co to je pro 17leteho kluka bavit se s peknou starsi holkou? ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Proto bych taky chtěla být aspoň na jeden den klukem, abych viděla, jaký to teda je :D

    OdpovědětVymazat