pátek 16. září 2011

Jitřenka zářit nepřestane

Aujourd'hui, c'est mon anniversaire!
Všechno, všechno je jinak :)
A je to špatně?
Rozhodně ne!


Po pravdě, nebyly to ty nejlepší prázdniny. Spoustu nervozity, sebelítosti, obviňování a házení flinty do žita.

Na druhou stranu jsem se ale viděla se všemi, které jsem v maturitním roce nemohla vidět, naučila jsem se kreslit (svou vlastní :D) pravou mozkovou hemisférou, dělat sushi skoro jako profík a prostě... už to nevidím tak černě.

Nedostala jsem se na vejšku, nojo. Na průměr by mě klidně vzali na VŠCHT nebo MATFYZ. Ale co já bych tam dělala? Já, která miluju literaturu, jazyky, kreslení a dějiny? Čtyři chybějící body mi změnily budoucnost tak rychle, že jsem z toho nejdřív byla vyděšená a nechtěla jsem o tom ani slyšet.

Ale je to to nejlepší, co můžu udělat. Odjet do Francie. Mé milované. Doufám, že mě přijme s otevřenou náručí stejně jako rodinka v Montpellier,  jejíž součástí se na osm měsíců stanu.

Do té doby si ještě užiju svoji narozeninovou oslavu, medovou masáž, kterou jsem k těm "slavným" dvacetinám dostala, zajdu si do restaurace Makkakiko na sushi a uvidím všechny, které před odjezdem vidět musím. Rozloučím se ...

... a 1. října au revoir :)

7 komentářů:

  1. boží fotky :) sushi nemám ráda, ale tu omáčku jo! do francie je to skvělý, na jaře za tebou přijedu na víkend! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak Ty fakt odjedeš? :-( to se asi nestihem uvidět, uáááá:/ Ale na druhou stranu jsem ráda, že budeš ve FRA, budeš to mít tisíckrát lepší, než tady :)

    OdpovědětVymazat
  3. Vsechno nejlepsi k narozeninam! A moc Ti to slusi!
    Chapu te.Ja jsem po gymplu chtela na prava a prihlasky jsem si poslala jen tam. Myslela jsem si, ze se dostanu a vse pujde tak jak ma. Chybel mi necely bod a jej i sebe proklinala cele leto, ale zvolila jsem si behem toho roku jinou cestu, ktera me bavila a na prava jsem se dostala prave po roce. Dodnes toho nelituju, mam super spoluzaky a nasla jsem mezi nimi i super kamarady a ... Uvidis, ze rok ve Francii ti da hodne a vejska ti do te doby neutece, ba naopak:)
    A jeste jednou krasne oslav narozeniny!

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Zorko.Odjet do Francie byl i můj záložní plán,kdyby vejška nevyšla.Nebuď z toho smutná,moc ti ji závidím:-) Já jsem po týdnu intenzivního kurzu francouzštiny z tý školy tak vyklepaná,že bych s tebou měnila. Přeji jen samé hezké zážitky.Budeš dělat au-pairku v té rodině,kde budeš bydlet? :-) Měj se hezky,Kája

    OdpovědětVymazat
  5. Je te souhaite bon anniversaire!
    Tý jo, tak Francie? Závidím! :) Myslím si, že to bude nezapomenutelná životní zkušenost, zvlášť pro tebe, když jsi takový frankofil! :) Doufám, že nás budeš pravidelně informovat, jak se daří a jak se nám měníš v opravdovou a nefalšovanou Francouzku!

    OdpovědětVymazat
  6. Bon voyage! :) Doufám, že Francie pro tebe bude skvělou zkušeností a uvidíš, že se to tak všechno třeba mělo stát. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Závidím, taky bych se moc chtěla podívat do Francie. A ten dortík?Ten vypadá víc než skvěle!

    OdpovědětVymazat