pondělí 22. srpna 2011

Pretty cool!

Nějaký ten pátek jsem nenapsala. Vím. A abych to odčinila, přináším článek o dárcích a pohledech, o lahůdkách gastronomických i jídelních :

Víno z Bordeaux (již vypito:D) a krásná pohlednice s Eiffelovkou (vlasně jen s její částí) od Dominiqua ;)
 Nejlepší coctail bar, který jsem za necelých 20 let svého života navštívila. Coctail bar Barborská. Vanilkové mojito, Banana colada nebo úplně nejlepší coctail na světě - Pleasure (Carolans, Amareto, čokoládový sirup, smetana, mléko).
 Navíc si představte, jak tyhle dobroty vychutnáváte ve stylovém interiéru - červené tapety a černobílé fotografie známých i méně známých celebrit. Nejlepším místem je samozřejmě ten, kde je krásná Audrey...

 A po degustaci je to pár kroků k  chrámu sv. Babory ;)
 Tip pro čtenáře i nečtenáře. Vtipná knížka Tak pravil hlemýžď od Stephena Clarka, kterého se proslavil svou tetralogií Merde aneb ....   Tohle dílko je vtipným souhrnem všech dobrých i zlých vlastností Francouzů z pohledu cizince. Občas je to docela drsný, takže varuju slabší povahy nebo milovníky Francie (možná, že na ně trochu změníte názor :D) Já ho sice trochu změnila, ale spíš jsem se musela zamyslet sama nad sebou, protože jsem ve svém chování viděla jistou podobnost s "les Parisiens"
Další dvě pohlednice od kamarádek - jedna z Německa a druhá z Francouzské riviéry(tiše závidím a vzpomínám na Nice!) plus nějaké dobroty z M&S - čaj s brusinkama, bezem a malinama, detox čaj (ten jsem si teda koupila hlavně kvůli tomu pěknému obrázku :P ) a pražený zelený hrášek s příchutí wasabi, který jsme s Dominiquem nedávno zlikvidovali (ale pozor, kdo se bojí zlomených zubů, ať radši zůstane u normálních očřechů)
 zázvorová sekce aneb maminka se zamilovala a z M&S přinesla zázvorový pivo(samotný mi moc nechutná teda) a zázvorovej čaj (ten zas jo) a zázvorová čokoládka od Anettky z Německa (vlastně už jen obal, protože byla tak dobrá, že mi moc dlouho nevydržela :D)
 Moje zamilovanost: čínské nudle s omáčkou ze sojovky kikoman a wasabi, k tomu čerstvá zeleninka  = jídlo, které budí dojmem nekonečnosti (ale musíte ho jíst hůlkami!)
 Přestala jsem pít kávu(dobře, ne úplně, ale hodně jsem to omezila). A díky špaldovému kafi a kokos milk mi to jde skvěle. A konečně zase spím jak miminko !!!
 Recept: dvě lžičky kafe + dvě lžičky kokos milk (obojí seženete ve zdravých výživách nebo myslim i v Tescu ;)) mňam.

A co ještě nového? Tři týdny brigádničím v takové malé cukrárně asi padesát metrů od domu. Musím říct, že mě to baví. Vyžívám se v rovnání dortíků, sladkého pečiva a "kopečkování" zmrzliny. Navíc tu mám čas číst, takže v dalším článku čekejte další tipy na knížky.

Taky jsem si zamilovala seriál, který je nejspíš takovou tou mánií pro náctileté (takže do 16. září, kdy se ze mě stane cetka na to ještě mám právo. akorát je problém, že třetí řada začíná právě toho 16. září :D), že se mi ani nechce prozradit o co jde :D Ale prostě! Znáte to, občas člověk potřebuje vypnout nad nějakým lehčím žánrem, který the Vampire Diaries podle mne splňují. A navíc Ian Somerhalder je fakt úžasnej zlobivej upírek :P



Tak užívejte zbytek prázdnin a tropické vedro. Konečně ;)

6 komentářů:

  1. jéé taky by se mi líbilo pracovat v cukrárně, jenže než jsem stihla si tam zamluvit místo, bylo obsazeno :( tak snad příští rok..

    čínský nudle zbožňuju!!

    OdpovědětVymazat
  2. Achjo, já se těch krásnejch fotek s úžasným Ianem snad nezvbavím:D:-)

    http://luczynky-world.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Rada si ctu novy post, mas vzdy hezke fotky a prijemny pisemny projev - boze jsem jak kantorka. Na upiry jsem jeste nekoukala, ale pretty little liars propadam, treba ze cetku uz mam dva roky, neni se zac stydet, Zori:) a ja s zazvorem leda limcu, ta je sladka, mnami:)

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkný! :)
    Zorko, co škola??? Kam ses dostala, a kam nakonec jdeš??? Moc tě zdravím a přeju príma VŠECHNO :).

    OdpovědětVymazat
  5. Moc hezké fotky a celý článek ;)

    OdpovědětVymazat
  6. jeeee měla jsi do mně praštit! :))

    OdpovědětVymazat