pátek 22. července 2011

Sy(ý)rožrout

Po dlouhé době v Dolce Vitě. Menu skládající se výhradně ze syrových surovin.

Jestli se vám zdá, že obrázky mají růžový nádech, zrak vás neklame. V úterý jsem měla růžovou náladu:



Byl to tataráček z lososa a carpaccio z pravý hovězí svíčkový s tapenádou připravenou umixováním černých oliv. Moje milá maminka prohlásila, že by to nemohla "rozžvejkat". A to já zas ano.
Předtím jsme by the way zaskočily do kina. A ještě předtím jsem v Camaieu narazila na sandálky, které jsem potkala už během maturitního shonu. Prostě na mě počkaly.

A ve středu ráno (před odjezdem do Prahy) jsem viděla filmovej skvost. Last Night:
.
Canet a Knightley excelovali. Překvapil i Worthington známý skoro jen z Avatara. Příběh o vztazích, lásce, přitažlivosti. Úžasný střih a kamera. Poetická hudba. Určitě jeden z mých nejoblíbenějších filmů letošního roku.

4 komentáře:

  1. To je Frank z Ensemle - c'est tout, že jo?!? Guillome nebo tak nějak se jmenuje. Tak to musím vidět, moc díky za tip! :)

    OdpovědětVymazat
  2. to jídlo vypadá sakra dobře, a od tebe neni hezký Zorinko, dělat mi takhle na noc chutě :D :D

    a líbí se mi ta barva! sandálků i laku!

    OdpovědětVymazat
  3. Eva Mendes se mi tam vyloženě příčila.

    OdpovědětVymazat