čtvrtek 14. července 2011

Ranní hvězda si vyšla na Petrov

Zora je bohyně krásy ve slovanské mytologii, je to jedna z nejoblíbenějších bohyní spojovaná s úsvitem a ránem. 














































Zora byla svými uctívači známá jako "nebeská nevěsta". Je ztotožňována s římskou bohyní Aurorou a řeckou bohyní lásky Venuší nebo s bohyní ranních červánků Éós.







Když mě Kája požádala ať na svý tváři vykouzlím ten můj dle ní úžasnej smutnej pohled, vůbec mi to nešlo :) Protože jsem v tu chvíli, v parku na Petrově, v nových šatech z hm (za dvě kila!), s celozrnným croissantem, sýrem mimolette a cherry byla jednoduše spokojená a šťastná. 

Štěppi je třetí člověk v mém životě, který zná význam mého jména (ti dva zbývající jsem já a mamule). "Tak dobrou noc, Jitřenko.", řekla mi první večer a já jsem si najednou uvědomila krásu Zory. Ta krása je v hloubce významu. A tak mi Štěppi pomohla mít se zase o trochu víc ráda co se týče jména.

A Kája mi jako vždy pomohla mít se zase o trochu víc ráda co se týče vzhledu

11 komentářů:

  1. Spojením tebe a Ašu vznikne vždycky něco nádhernýho! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jsi fakt nádherná, mít takový šaty tak nenosím nic jiného :D

    OdpovědětVymazat
  3. Nomen omen.:)Jsou to dokonalé fotky i ty jsi na nich dokonalá:)

    OdpovědětVymazat
  4. Ty šaty jsou dokonalý! Ale ty jsi dokonalá ještě víc.

    http://luczynky-world.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. To jsou uplne nadherne fotky, jsi cim dal tim hezci, vazne, malem jsem Te nepoznala

    OdpovědětVymazat
  6. Vůbec nemáš za co děkovat, je to tak:)

    Jinak moc díky za ty tipy, určitě se na ně podívám jakmile budu mít čas:)

    Jsem úplně ráda, že jsem na tvůj blog náhodně narazila. Četla jsem tě ještě tak před více než rokem na tvém starém blogu, ale jakmile jsem se přestěhovala, nějak jsem na tebe zapomněla!

    OdpovědětVymazat
  7. Hezounké fotky, moc ti to sluší! Jak to, že tvůj blog potkávám, až teď?:)

    líbám xxx

    OdpovědětVymazat