čtvrtek 14. července 2011

První den v Brně

Po necelých třech hodinách si mě Ašu vyzvedla na peróně a odvedla do úžasnýho bytu v centru.
Poznala jsem její spolubydlící -Štěppi(která mi dala svoje hand-made náušnice a znala význam mého jména!) a Nelu. Prostě dvě múzy.

Následovala procházka v lese..


Utrápený výraz - ztratily jsme část skupiny a málem nás sežrala klíšťata, tak jsme zkusily autostop ...
Ale nakonec jsme se všichni našli a vyrazili se uklidnit do Ery.
Holky blbly s modrýma brčkama a já byla zamlklá, protože nejsem zas až takovej bavič. Ale bylo mi s nimi hezky. Mile, spokojeně, štastně.

Ráda se vracím do minulosti a vzpomínám na první setkání s lidmi, kteří jsou mi blízcí....

S Kájou se známe skoro pět let. Poznaly jsme se ještě když měla svůj předchozí blog. Naše první setkání proběhlo v Praze, kde jsme ten den viděly zpívat sbor na Staromáku, obdivovaly kosmetiku v Lushi a hlavě si povídaly. Ani ne po dvou měsících jsme spolu navšívily můj srdeční muzikál Hamlet, daly si kuře Zilfaraj v indický restauraci a od té doby je mi jasné, že tohohle skvělýho, milýho, citlivýho a nesmírně kreativního člověka chci potkávat až do konce života.
Každé léto za ní jezdím někam jinam. Jednou do Turnova, pak do Brna, do Prahy ...

Tentokrát jsme se sešly opět na Moravě. Obě starší, zkušenější, ale zároveň tak stejné.


Povídaly si, fotily, kuchtily... 

2 komentáře:

  1. To je hezké :) už jsem psala u Ašu, že mám ráda její fotky s tebou!

    OdpovědětVymazat
  2. Karo je jeden z najzaujímavejších ľudí, akých som mala možnosť stretnúť. Tí čo ju stretnú, majú veľké šťastie.

    OdpovědětVymazat