sobota 23. července 2011

Svět je ...

Praha.
Seznam kaváren a restaurací je bohatší hned o tři pro mě nová jména - Red Flower, Café Standart, Krásný ztráty.

Déšť a útěk do oázy klidu za mojí milovanou. Jako Alenka v Říši divů v pokoji s vlčími máky:


Víla Amálka mě hostila jako princeznu. Před půlnocí jsme z obřích hrnků pily kakao a zajídaly to straciatellovou zmrzlinou. Filozofovaly jsme nad cílem života až jsme usnuly a probudily se do upršeného a zamračeného rána. Megasnídaně s kávou a rakouskou vánočkou ale dodává energie a dobrou náladu, takže jsme naskočily na vlak a celé odpoledne strávily chozením po Palladiu. Jo, pár věcí jsem zase ulovila:

Minestrone
 Těšim se na kovbojskej outfit se šmrncovní vestičkou Promod, kabelkou Avon a náušnicema Štěppi
Cestou na nádraží jsem míjela obchod, který byl vždycky zavřený když jsem procházela kolem. A tentokrát byl otevřený, což bylo jasné znamení. "Ten blog od Jordiho Labandy si prostě musíš koupit!"  :D

A vzpomněla jsem si na Španělsko. Zase tam pojedu. Sure.

5 komentářů:

  1. stračatelovou já ráda : )

    http://teresastarling.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Moc prijemne fotky a take se tesim na kovbojsky outfit, snad budou z nej fotky:)

    OdpovědětVymazat
  3. ten blog od Jardiho Labandy se mi líbí! :) a též vlčí máky!

    OdpovědětVymazat
  4. Jordiho mam taky moc rada. :)

    OdpovědětVymazat