středa 27. července 2011

Lehárově

Takhle vypadám když se snažím procítit písničku 
nebo když si něco usilovně přeju
nebo když se snažím hezky zapózovat a místo toho zavřu oči ... :P




Tak co já vlastně od pondělka dělám?




Řeknu Vám, moc se nepřetrhnu a už se začínám trošku stydět. Že skoro celé dva dny sedím před notebookem a sleduju seriál Switched at Birth, protože mě tak zaujal, že se od něj nedokážu odtrhnout. Mimochodem, přivedl mě k němu blog so-magic.net (skvělá slečna, skvělé čtení).

Občas si taky udělám něco k jídlu. Zvlášť salát s vlastnoručně vyrobenou zálivkou (prostě vidličkou vyšlehejte hořčici, med, ocet balzamico nebo normální ocet, olivový olej, trochu pepře a soli a je to!).

Ale už mám dost zahálení. Za chvíli jedu opět do Prahy na kurz kreslení. A ne jen tak obyčený kurz. Ale vychvalovat ho budu až po absolvování ;)

Příjemný poslední červencový týden Vám přeji! A dělejte si saláty, když je to léto ne? ;)


7 komentářů:

  1. slečny blog taky sleduju ;)

    a přeju ti at si kurz užiješ, doufám že nám pak ukážeš co jsi vytvářela :)

    OdpovědětVymazat
  2. čím dál tím víc o ničem:(

    OdpovědětVymazat
  3. Ten blog vypadá zajímavě :) a ukaa neco z kurzu :)

    OdpovědětVymazat
  4. jsem zvedava na info o kurzu, takze pak urcite napis!

    OdpovědětVymazat
  5. ta první fotka je skvělá !

    OdpovědětVymazat
  6. Na té fotce od Ašu jsi nej! A seriál zkusím! .)

    OdpovědětVymazat
  7. MOC DĚKUJU!

    Seriál mě štve, že má pauzu, už chci další díly, je totiž skvělej! :)

    OdpovědětVymazat