pátek 15. července 2011

Dans mon café

a její úžasná francouzská atmosféra mi připomněla písničku Vanessy Paradis


Le Grand Jus (legrándž) a Ultra Violet:

První drink: brusinkovej džus, sodovka, led a spousta ovoce. (řekla bych, že nejlepší na tomhle pití je to, že ho  nejen pijete, ale i jíte :D)
Druhej drink: brusinková limonáda, sodovka, led a citron na plátky.

Poslední článek z Brna. Po obědě mi Ašu ukázala skvělou kavárnu Falk, kde jsem si dala to megavelký skvělý pití, povídaly jsme o životě, o vztazích a o těch, co nám pijou krev. Pak jsme vyrazily busem do Ikey. Trochu jsem si připadala jako v autobuse k moři :P V tomhle skvělým designovým velkoobchodě jsem koupila pruhovaný pořadače a tmavou čokoládu jenom za dvanáct kaček! Měla být pro mamku, ale v opilým   stavu jsem jí v noci snědla. Vrátily jsme se totiž z grilovačky, kde se negrilovalo. Spíš se pilo víno, zobaly sýry a olivy. Jak francouzské ;)

Ráno jsem pak vstala jako mátoha, sbalila se a odjela do Kolína. Cestou z nádraží k zubařce jsem si udělala na patě puchejř velkej jak zeměkoule, nechala si udělat snímky zubů (prej pro jistotu), šla s maminkou do krámu a obě jsme zase neudržely na uzdě náš chtíč a koupily si pár věcí od Bourjois, pak jsme se potkali s T. a takhle ve třech šli na Harryho part one. Rozbrečelo mě, jak Hermiona nechala zapomenout své rodiče a jak umřel Dobby...  už jsem to jednou říkala, vajíčko naměko - c'est moi ;)

A dneska se těším na epické zakončení celé potterságy. Hlavně nezapomenout aspoň dva balíčky kapesníčků žejo.

6 komentářů:

  1. Falk připisuju na seznam brněnských kaváren, kam musím příště :) Dík za tip. A na Harryho až ve středu :( Napiš, jak se ti líbil!

    OdpovědětVymazat
  2. Kavárna vypadá skvěle.

    http://shaki-days.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. krásný článek. Pročteno odzhoradolů. Hele, ta kavárna je v Brně? Kde, kde? :) Ikea čokolády sou profláknutý, a sakra dobrý. Jen jsem líná pro ně jezdit- ale možná je to dobře pak by byl zas můj zadek jak zeměkoule. Krásné fotky :)

    OdpovědětVymazat
  4. uf ted nevim zda mluvis o me nebo sobe, protoze 100kg navic mam momentalne ja :-D
    jsem u Ashu psala ze jsi jak hollywood star

    jsem rada ze jsi se ozvala, me taky Tvuj zivot moc bavi

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadá to krásně:-)

    http://luczynky-world.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Hele, jak jsi upravovala ty fotky? strasne se mi to libi. A Falk je jasna vec. :)

    OdpovědětVymazat