středa 6. července 2011

Audrey nového tisíciletí

Prostě jsem tak brouzdala po csfd a přemýšlela, že už strašně dlouho chci vidět Education. Podívala jsem se zároveň na profil slečny Mulligan a zaujalo mě Never let me go. The Greatest pak na sebe nenechal dlouho čekat ...




Dokáže být krásnou intelektuálkou i úplně občejnou holkou odvedle. Jako Jenny v Education je mi blízká láskou k francouzštině a nejistotou, kterou jí přinese zamilovanost.

Kathy H. - tak obyčejná a přesto zvláštní ... po pochopení celé filosofie příběhu se Never let me go zařadil mezi mé top filmy.

The Greatest je obyčejná životní tragedie. Komorní, osobní a citlivá.

Všechny tři filmy, ve mě zanechaly silný pocit. Myslím, že je zbytečné o tom sáhodlouze vyprávět ... podívejte se na ně a dáte mi za pravdu.

7 komentářů:

  1. Pokud se ti líbilo An Education jako film, můžu jen doporučit knížku:) Zhltla jsem ji během pár cest do školy, autorka skvěle popisuje svůj život a An Education je jen jednou kapitolou knihy, takže se tam dozvíš i mnoho nového:))

    OdpovědětVymazat
  2. Never let me go som videla,krásny film a tie ostatné si tiež určite pozriem :)

    OdpovědětVymazat
  3. Viděla jsem všechny :) mám Carrey ráda.

    OdpovědětVymazat
  4. Lynn Barberová - Škola života:)

    OdpovědětVymazat
  5. mám hrozně ráda Never let me go. četla jsem i knížku, která je příběhově sice o hodně působivější, ale film má taky velkou sílu.

    OdpovědětVymazat
  6. Ona je úžasná. Nelze ji nezbožňovat...

    http://luczynky-world.blog.cz/

    OdpovědětVymazat