pondělí 18. července 2011

Always to look life in the face ...

Aktivity:

 Schválně. Kdo pozná na které fotce je ukrytý můj portrét z říše snů ? :)
Už už se chystám vyjít v nový sukni překvapivě z hmka(pořád ty slevy prostě!) a ono je zase zima! Ale chování letošního počasí mě možná naučí neplánovat všechno tak detailně dopředu.. nepatrné plus.
Moc toho nedělám. Čtu si Elle zachumlaná v župánku, který byl v příloze. Prohlížím si módní katalog z šedesátých let (a je to mnohem stylovější než Halens nebo Neckermann!). Dokoukala jsem Hours (geniální), mám rozkoukaný Dancer in the dark a chystám se na Charade (Audrey!). Vytáhla jsem art-set, snad abych měla pocit, že se přiravuji na kurz kreslení (pravou mozkovou hemisférou), kterej mě čeká příští týden. A krmím svou duši Slepičí polévkou, kde je spoustu zajímavých myšlenek.. třeba ta o objímání :

Objímání je zdravé. Povzbuzuje imunitní systém, udržuje dobrou kondici, léčí deprese, snižuje stres, působí proti nespavosti, posiluje, omlazuje, nemá žádné nepříznivé účinky - je to prostě zázračný lék.

Objímání je zcela přírodního složení. Je organického původu, přírodně sladké, neobsahuje pesticidy, konzervační látky, umělé přísady a je stoprocentně zdraví prospěšné.

Objímání je prakticky dokonalé. Nemá žádné pohyblivé součásti, nevybíjejí se mu baterie, nepotřebuje pravidelné technické kontroly, má nízkou spotřebu energie, ale vysoký energetický přínos, je odolné proti inflaci, netloustne se po něm, nevyžaduje ani měsíční splátky, ani pojištění, je chráněno proti krádeži, je nezdanitelné, neznečišťuje životní prostředí a samozřejmě je plně vratné.

Tak vám taky posílám jedno virtuální objetí.

3 komentáře:

  1. Děkuju za tipy na filmy, už nemám na co koukat:-)

    http://luczynky-world.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. no ne, tak jsem tě zase našla blogovat, to jsem ráda :)

    ta sukně vypadá moc hezky!

    OdpovědětVymazat
  3. je fajn znovu najít někoho koho sleduješ už tak dlouho :)
    to já jsem taky ráda že to skončilo dobře, i když jsem to věděla už jak dávno z knížky (ale abych se přiznala z knížek jsem přečetla jen z té poslední poslední kapitolu, já vím jsem hrozná :D)

    když je hnusně, asi ani na nic jinýho nálada ani neni. to je ale léto...

    OdpovědětVymazat