pondělí 6. června 2011

Motherfucker !!!

Jsem nakažená seriálem Californication, který si mě naprosto získal. Taky protože se teď nacházím v situaci, kdy bych slovo použité v názvu užívala skoro pořád, stejně jako David Duchovny alias Hank.
Díky Debilovi Dobešovi (DDD) maturujeme už skoro měsíc s přestávkami, které místo odpočinku zajišťují spíš dlouhodobější a stále se stupňující stres.

Jsem na sebe naštvaná, že jsem se tenhle týden flákala a úplně se vybodla na učení se na přijímačky. Takže mi držte palce, abych si zítra do hlavy stihla nalít aspoň nějaké informace, které ve středu od 14:00 hodin zúročím.

Jinak jsem dělala spoustu jiných věcí, které s učením neměly nic společného a řeknu vám... byl to ráj.


A co jsem všechno dělala?



dostala jsem od maminky za úspěšné ústní odmaturování úplně nejlepší krém na světě - Vichy Nutri Extra (pro mou přesuchou pokožku)


Jezdila na kole, jedla kyselý pendreky, chodila do knihovny, jedla každej den v jiný restauraci salát s kuřecím masem (nejlepší je na Koruně za 35 kaček ;), pila víno, pila kávu, koukala na Californication, poprvé plavala v rybníku, viděla módní přehlídku mladých návrhářů, párkrát se kabonila a pak se zase smála, brigádovala formou žehlení dětskejch hadýrků, četla knížku, četla časopisy, byla u kadeřnice, stala se Oriflame lady, fotila se na pas, nacpala se kroketama s kečupem a pak zvážněla v kině u filmu Lidice (Roden je zkrátka geniální!) ...

Teď si zase dávám přestávku od ležérního života a zkusím trochu zabojovat s povinostmi ... kdyby to všechno vyšlo tak, jak to doposud vychází, byla bych nejšťastnější člověk na zemi! A konečně bych se naučila tu svíčkovou :D

5 komentářů:

  1. Kde mají ten kuřecí salát ? :D

    OdpovědětVymazat
  2. Koruna je název takové levnější restaurace zavánějící hospodou :D ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Ve stejny cas na stejnem miste budu i ja a mam uplne stejny problem...nedostatek casu na uceni k prijimackam...tak ti preji hodne stesti :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Já bych potřebovala adresu... :D

    OdpovědětVymazat
  5. Ráda jsem si zase přečetla článek. A z těch aktivit snad asi nejvíc chválím toho Hanka Moodyho, je to skvělej seriál! A on má, alespoň pro mě, opravdu opravdu charisma.
    P.S.: S těma maturitama, pro mě, relativního stracha:), je to nepředstavitelný, nějak to zřejmě nevychytali.

    OdpovědětVymazat