neděle 15. května 2011

Svatý týden končí

Síla psát mě zase opustila ... život byl a je těžký. Ale stojí za to. Část Velikonoc jsem pobyla v Krkonoších, zajela si do Polska pro pár příjemností, pak se vrátila do Kolína a ... byla jsem nevrlá. Hodně. Kvůli tomu, co mě čeká už ve čtvrtek...čtvrtek 19. května. Díky Bohu, že až ve čtvrtek. Někdo jde na řadu už zítra. A já se místo učení nechávám hýčkat... ač bych měla být v největším stresu a nepohodě, víkend byl pohádkový....včetně těch mňamózních palačinek...

Ale příznaky tu jsou, brečela bych pořád, štěstím, smutkem stresem... brečela bych vztekem a smutkem nad neschopností mého mozku si cokoli zapamatovat, brečela bych nad krásou Máje a Kytice, brečela bych štěstím, protože ho miluju, brečela bych, že nebudeme mistři světa... brečela bych touhou, aby už to bylo za mnou... jsem prostě ufňukanec :)

že by mi růžemi chtěl říct, že už je zařízené, že to zvládnu?

Ve čtvrtek mě čeká český jazyk, pondělí 23. francouzština a angličtina... držte mi palce, nebo cokoli jiného.
Zapomněla jsem zmínit poslední zvonění. Budou mi chybět. Všichni. I když jsem na ně stokrát nadávala, nechtěla je už nikdy vidět a mluvit s nimi. Se slzou v oku si říkám "ty hloupá", máš je ráda a chceš se s nimi vídat. Jsi jejich   neodmyslitelnou částí života a oni tvojí...


s francouzským klaunem

nějakých 15 let se známe viď

Jsem jako vajíčko na měko, pardón.

5 komentářů:

  1. Budu ti držet palce.Já už to mám týden za sebou a musim říct,že jsem probrečela celej svaťák s pocitem,že nic neumim.A vyšlo mi to!Tak ti budu přát,ať jsi s výsledky maturity spokojená :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Držím pěsti, ať máš štěstí! 19. květen bylo i moje datum (i když ty to máš bohužel roztahanější) a bylo veskrze šťastné! Takže je jasné, že i tobě bude přát štěstí! :) Hlavně nezapomenout RedBull - dá ti křídla a odmaturuješ nejenom výborně, ale i s úsměvem na tváři ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Taktéž budu držet palce, já šla ve středu (ano tak 3 roky zpět) a úplně jsem cvokatila, ale dopadlo to výborně, tobě to dopadne taky, uvidíš:)!

    OdpovědětVymazat
  4. Já jdu ve středu na státnice... dostala sem jen jednu růži... za Áčka za bakalářku a víkend byl taky super, jen sem si místo 400stran stihla projít 5. :oX

    OdpovědětVymazat
  5. Budu držet pěsti. Uvidíš, že to dobře dopadne, každý má pocit, že nic neumí:) A když jsem před třemi lety maturovala já, tak jsem skoro celý svaťák probrečela, že nic neumím a že to nemůžu dát:-D

    OdpovědětVymazat