čtvrtek 26. května 2011

Průběžné

Přinesla mi štěstí ...
 eiffelková šálka od maminky ...

 ... ale nejvíc mi pomohla láska, důvěra, podpora a shovívavost (k mým nervovým projevům) těch nejbližších. A taky stěstí při výběru otázek. Slova díků se ani nedají vyjádřit slovy.

Ale co předcházelo?

moře (m)učení
 podpůrné prostředky ve formě tabletek
 ve formě zeleného čaje, lehké koly, vody voděnky a ovocné mňamky
 a hooodně jídla (třeba žitnej chleba s vlastnoručně vyrobenou pomazánkou z tuňáka rio mare + nezbytný cherry rajčátka ;))

... ty kila čokolády jsem nestihla vyfotit, protože chuťové buňky jsou vždy napřed :)

Resumé:
Nikomu bych nepřála mít svaťák 14 dní. Věřte mi, je to na škodu. Nejdřív je vám "hej", protože myslíte, že máte spoustu času. Pak zjistíte, že kvůli tomu, že vás nic netlačilo, učili jste se pomalu a stejně to nestíhate. Nemluvě o tom, že vaše nervy jsou natažené až skoro k prasknutí. Vaši už odmaturovavší spolužáci slaví a vy se musíte učit... Nedivím se, že až dva dny po maturitě jsem se opravdu vyspala. Až teď jásám, až teď mi spadl kámen ze srdce. Ale stejně jen poloviční....

... písemné testy a přijímačky jsou za dveřmi ...

4 komentáře:

  1. Gratuluji k maturitě a držím palce na přijímačky:-) Určitě to taky zvládneš:)

    OdpovědětVymazat
  2. Gratuluji a přeji hodně štěstí u písemných a u přijímaček... :-)

    OdpovědětVymazat
  3. To dáš, i to zbývající! Držím palce..:-) Jinak ten šátek je skvělý..

    OdpovědětVymazat