středa 6. dubna 2011

Vzpomínací

Sametová mi připomíná ...

... maturiťák ...


Zítra jsou to přesně tři měsíce od plesu, který byl pro mě jakýmsi pohřbem něčeho starého, nepříjemného, a příchodem nového, šťastnějšího období, které teď prožívám děkuju tobě zlato:*.

Celé téma bylo komunistické(paradoxně dobře zvolené téma), tudíž všude převládala červená barva. Červený transparent, červené karafiáty ... I já jsem se (nechtěně!) sladila s celým tématem a procházka po červeném koberci v červených šatech a červeně nalakovanýh nehtech byla nezapomenutelným zážitkem. Fakt jsem si připadala jako star. Všude fotografové, kamerameni, lidé po mě házeli peníze. Krása :D
Jako jediní jsme zajistili světelnou ohnivou show, která se moc líbila...ale neptejte se mě, pamatuju si ji jen z fotek... :D
Co se týče šatů, sehnala jsem je ve francouzském butiku 1-2-3. Moje milá maminka mi je zarezervovala a pak mě překvapila výběrem téhle úzké róby za nekřesťanskou cenu. Trochu jsem se jich bála, protože ve výloze je na sobě měla bohyně krásy Eva Herzigová (což já rozhodně nejsem ;)). Ale po jejich oblečení na mě prodavačky (jedna z nich roztomile česky šišlající francouzka) jen zíraly s vykulenýma očima a říkaly, že jsou na mě jako šité! A když jsem se sama podívala do zrcadla , musela jsem souhlasit(a to jsem velký kritik!). Ačkoli původní plánovaná barva šatů byla světlá krémová nebo champagne, jsem ráda, že jsem svoje plány hodila za hlavu....Proč?

Protože červená je barva něčeho, co teď mám a dávám ;)

7 komentářů:

  1. Myslím, že jsi byla neuvěřitelná kočka! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Červená byla skvělá volba, moc ti ta barva sedla, stejně jako šaty :). Krásná dáma!

    OdpovědětVymazat
  3. Ty brďo, byla jsi úžasná!

    OdpovědětVymazat
  4. Mooc se mi líbí mašlička na šatech :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Dokonalá. A na první foto jsi jako profesionální modelka:)

    OdpovědětVymazat
  6. Šaty jsou nádherné - ta mašle - dokonalost. Moc ti sluší. Hlavně ta první fotka (respektive 3 fotky) je skvělá. :-)

    OdpovědětVymazat