pátek 25. března 2011

Vanessa Ráj

Slavných francouzek je hodně. Edith Piaf, Coco Channel, Marion Cottilard, Eva Green, Audrey Tatou ... Nějak mě napadlo vybrat si tu svou nejoblíbenější ... výherkyní se stala Vanessa Paradis (druhé místo získala Mélanie Laurent, ale o té jsem psala už KDYSI ;)

Protože má charizma.

Protože i ve svých čtyřiceti letech vypadá jako malá holčička

Protože je tváří Channelu

Protože mě oklouzlila svojí hudbou
 



Protože zbožňuju film Poloviční šance, kde zazářila vedle Alaina Delona a Belmonda.

Protože si dokáže žít obyčejný život vedle úžasného Johnnyho.

Protože není prvoplánově krásná, ale zajímavá.


Prostě světlovláska s mezírkou mezi předními zuby a nejlepším mužem ... comme moi :)

6 komentářů:

  1. Je úžasná, naprosto s tebou souhlasím. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. je užasna,nenapadna a pritom nezabudnutelna:) ale moja favoritka je asi Piaf ,stara laska

    http://all-about-mimi.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Máš skvělý text v titulku: "Sladké nic nedělání":) Měla jsem to celý gympl napsané na penálu :)

    OdpovědětVymazat
  4. vůbec jsem netušila že je Vanessa tváří Chanelu

    OdpovědětVymazat
  5. ta je nejlepsi uz jen tim, ze ma doma deppa

    OdpovědětVymazat
  6. Och, je nádherná....Ta první fotka je...pořád se na ni dívám:D

    OdpovědětVymazat